Zdecydowane plusy:
a. czytelne promocje nie będące fikcją. Czas trwania umożliwiający sprawdzenie, poczytanie opinii i niepołamanie rąk na klawiaturze.
b. atrakcyjne ceny w porównaniu z innymi sklepami. W szczególności w akcjach flash.
c. znakomity i szybki kontakt. W celu wyjaśnienia niejasności - zresztą zawinionych przeze mnie - szybka reakcja i przyjazne podejście do klienta.
d. bezproblemowy refund
e. dostawa wyjątkowo sprawna za każdym razem
f. program lojalnościowy. Punkty za zakupy/recenzje są dobrym pomysłem utrzymującym klienta.
g. częsta aktualizacja. Dot. nie tylko strony ale i mediów społecznościowych oraz forów.
W mojej ocenie mankamenty:
a. tracking. Tu naprawdę trzeba poprawić sekcję.
b. aktualizacja dostępności koloru/rozmiaru/ceny PRZED transakcją a nie po. To może zniechęcić wielu potencjalnych klientów.
c. bardziej czytelne wyodrębnienie opcji kontaktu ze sklepem
Do rozważenia:
a. czytelniejsza wizualizacja strony. Nie jestem grafikiem ale może to kwestia koloru tła... ? Fiolet i biel jako dominujące kolory. PRowo chyba więcej czerwieni i zieleni...;)
b. wprowadzenie dodatkowych filtrów wyboru w opcjach rodzajowych. Jest tylko cena:( Można wprowadzić dostępność kryteriów popularność/nowe/przedsprzedaż/promocja
c. bardziej logiczne wyodrębnienie kategorii. Np. akcesoria elektroniczne znajdują się w trzech różnych zakładkach. Może warto je scalić ? A może wyodrębnić wg jednolitego kryterium np. systemu albo zastosowania
d. givingassistant ? ;)
Ostatni zakup sprzed 4 dni
http://www.everbuying.net/product556607.htmlW ogólnej ocenie bardzo pozytywna opinia.
Widać dbałość