• Reklama

Dispute- czy dalej będę miał ochronę?

Rozmowy na wszystkie tematy

Dispute- czy dalej będę miał ochronę?

Postprzez dash4 » 22 sie 2018, o 13:02

Tak jak w temacie.
W skrócie sprawa wygląda tak: Kupiłem wagę do 300kg na Alie. Waga przyszła- byłem na wakacjach- po tygodniu od odebrania paczki pierwszy raz ją uruchomiłem- okazało się że jest niesprawna. Koszt 26$.
Czas ochrony się skończył ale zostało mi 15 dni na założenie sporu od dnia zakonczenia ochrony.
Założyłem spór. wybrałem full refund. W międzyczasie napisałem do sprzedawcy że waga jest nie sprawa, dołączyłem film na którym widać że nie działa i oczekuję albo zwrotu kasy albo nowej wagi.
Sprzedawca w wiadomościach do mnie pisał abym zakończył spór- on wyśle mi nową wagę. Poprosiłem o wydłużenie czasu ochrony- ponoć się nie da. Jako Sellers Proposal było No refund& no return a komentarz: we are confirming problem. - tą propozycję odrzuciłem.
Sporu nie koczyłem aż do akcji weszło Allie. Allie przyznało mi full refund. - tu kliknąłem Accept.
Po tym Sprzedawca zmienił Propozal a w zasadzie komentarz na: we can resend a new one. No refund & no return nadal jest.

Pytanie brzmi. Czy jak kliknę że akceptuję propozycję sprzedawcy (wcześniej zaakceptowałem propozycję Allie- full refund)( Sprzedawca nadal ma Sellers propozal: no refund & no return - zmieniony tylko komentarz że mogą wysłać nową) to będzi mnie jeszcze coś chronić? Czy jak zaakceptuje a Sprzedawca poleci w balona i nie wyśle - wtedy chyba nie mogę znowu zakładać sporu itp??
Potrzebuje tej wagi więc jeśli by mi ją wysłął- ok. Ale boję się że może polecieć w kule i nic nie będę miał...Jak to jest?

Dzięki za podpowiedzi.
dash4
AKTYWNY
 
Posty: 215
Dołączył(a): 25 lis 2013, o 23:05
Pochwały: 2
Telefon:: htc

Reklama

Re: Dispute- czy dalej będę miał ochronę?

Postprzez existe » 22 sie 2018, o 15:54

czy placiles karta dolarowa ? jesli tak - to nic nie stracisz - zadajac zwrotu naleznosci i ja bym upieral sie na zwrocie wartosci, tak jak zaakceptowal ali, a potem zakupil towar ponownie
jesli jednak nie placiles karta dolarowa, to proponowal bym zaakceptowac ponowne wyslanie produktu, ta jak sugeruje sprzedawca,
pytanie tez,czy sa takie jak chciales u innych sprzedawcow i w jakiej cenie
niestety nie znam odpowiedzi na pytanie zasadnicze, czy nadal bedziesz mial (nowa) ochrone - stad proponuje dywagacje oplacalnosci posuniecia
:-)
existe
Avatar użytkownika
existe
VIP
 
Posty: 2222
Dołączył(a): 12 cze 2012, o 08:57
Lokalizacja: eu
Pochwały: 58
Telefon:: byl:米jest redmi5plus
ROM: miui10

Re: Dispute- czy dalej będę miał ochronę?

Postprzez ddr » 22 sie 2018, o 19:11

Nic nie będzie cię chronić. Chcą umknąć karze od ali. No i chinole lubią lecieć w kulki, także full refund i jak coś kup jeszcze raz.

Autor postu otrzymał pochwałę
Telefon się popsuł? dwro(kropka)ddr(małpa)gmail(kropka)com
W tytule wiadomości proszę podać model urządzenia.

Uwaga!
GEARBEST oszukuje kupujących!
Avatar użytkownika
ddr
VIP
 
Posty: 3728
Dołączył(a): 3 maja 2014, o 21:50
Pochwały: 135
Telefon:: Xiaomi Mi MIX 2
ROM: MIUI 10

Re: Dispute- czy dalej będę miał ochronę?

Postprzez existe » 22 sie 2018, o 21:37

ddr napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


niestety od jakiegos czasu, widze to samo, usilowanie zrobienia w ciula kupujacego, ktory ma chec skladac reklamacje, sugestie w stylu, zrob cancel, to standardowa proba zrobienia w ciula
inna metoda, to zwrocimy ci na paypal - ale Ty musisz ... cos tam


od wielu lat kupowalem na ali. ale cos ostatnio nie mam na to checi, wole zaplacic wiecej i kupic w eu, no niestety slabego charakteru jestem i w ciagu ostatniego miesiaca ... mialem 3 reklamacje z ali, z czego, 1 bolesna , bo sprawa byla tak oczywista dla reklamacji, a jednak ali nie przyznalo mi racji
na szczescie, kupuje tam tylko drobiazgi - wiec strate paru dolcow -- mam gdzies
existe
Avatar użytkownika
existe
VIP
 
Posty: 2222
Dołączył(a): 12 cze 2012, o 08:57
Lokalizacja: eu
Pochwały: 58
Telefon:: byl:米jest redmi5plus
ROM: miui10

Re: Dispute- czy dalej będę miał ochronę?

Postprzez dash4 » 23 sie 2018, o 08:44

Płaciłem z konta Tmobile bankowy właśnie z karty dolarowej..więc nie powinno być strat...raczej :)

Kilkukrotnie prosiłem sprzedającego aby zmienił Sellers propozal na coś co mówiło by że wyśle mi nowe, a nie tylko opis do tej propozycji..Ona - ciągle My darling please cancel dispute firstly...than we will...etc. Jakby jakiś robot odpowiadał.:P

W każdym razie skoro radzicie brać zwrot- to i tak zrobię. te 26$ to ni to dużo ni to mało- ale dlaczego mam być w plecy.

Wcześniej zamawiając telefony- na szczęście wszystko było ok. Teraz mi się jakoś trafiło ;/
AAA - wcześniej też mi się trafiło jedno pobite szkiełko z telefonu (zamawiałem dwa) Sprzedający bez problemu zwrócił mi to co chciałem czyli kasę za jedno..

Czekam teraz do 27go na Koniec sporu. i zwrot kasy. Kupię jeszcze raz w innym miejscu.

Dzięki - pozdrawiam - jakby ktoś miał jakieś sugestie jeszcze będę mocno wdzięczny.
dash4
AKTYWNY
 
Posty: 215
Dołączył(a): 25 lis 2013, o 23:05
Pochwały: 2
Telefon:: htc


Powrót do HydePark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama