Tak jak w temacie.
W skrócie sprawa wygląda tak: Kupiłem wagę do 300kg na Alie. Waga przyszła- byłem na wakacjach- po tygodniu od odebrania paczki pierwszy raz ją uruchomiłem- okazało się że jest niesprawna. Koszt 26$.
Czas ochrony się skończył ale zostało mi 15 dni na założenie sporu od dnia zakonczenia ochrony.
Założyłem spór. wybrałem full refund. W międzyczasie napisałem do sprzedawcy że waga jest nie sprawa, dołączyłem film na którym widać że nie działa i oczekuję albo zwrotu kasy albo nowej wagi.
Sprzedawca w wiadomościach do mnie pisał abym zakończył spór- on wyśle mi nową wagę. Poprosiłem o wydłużenie czasu ochrony- ponoć się nie da. Jako Sellers Proposal było No refund& no return a komentarz: we are confirming problem. - tą propozycję odrzuciłem.
Sporu nie koczyłem aż do akcji weszło Allie. Allie przyznało mi full refund. - tu kliknąłem Accept.
Po tym Sprzedawca zmienił Propozal a w zasadzie komentarz na: we can resend a new one. No refund & no return nadal jest.
Pytanie brzmi. Czy jak kliknę że akceptuję propozycję sprzedawcy (wcześniej zaakceptowałem propozycję Allie- full refund)( Sprzedawca nadal ma Sellers propozal: no refund & no return - zmieniony tylko komentarz że mogą wysłać nową) to będzi mnie jeszcze coś chronić? Czy jak zaakceptuje a Sprzedawca poleci w balona i nie wyśle - wtedy chyba nie mogę znowu zakładać sporu itp??
Potrzebuje tej wagi więc jeśli by mi ją wysłął- ok. Ale boję się że może polecieć w kule i nic nie będę miał...Jak to jest?
Dzięki za podpowiedzi.