LeTV LeEco X500, X600, X800, Le2, Le1, LeMax Le Max 2
ROMy, aktualizacje, pomoc, opinie,
Odpowiedz

Re: Cool1 od LeEco oraz Coolpad

8 wrz 2017, o 19:47

Siemka. Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć krok po kroku jak wgrać room leere? No i jak sprawdzić czy mam roota? Jestem początkującym użytkownikiem leeco wiec wolę zapytać doświadczonych użytkowników tej marki. Jeśli nie chcecie spamu tutaj to poproszę o odpowiedź na pw

8 wrz 2017, o 20:17

cieplasek napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Soft LeRee jest softem oficjalnym, od producenta, więc jedną z jego zalet (poza OTA) jest to, że będą działać appki bankowe.

tpawel napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

No to co, chyba czas na kolegę też podzielić się uwagami na temat tego fona, co? ;) Nie ukrywam tu, że liczę na uwagi kolegi i cenię sobie twoją opinię.
Rzuć parę uwag jak ci ogólnie siadł ten fon - o baterii chyba też już coś możesz powiedzieć?

8 wrz 2017, o 21:44

Jestem pod mega wrażeniem aparatu :-) foty ładniejsze niż w Mi5 które wcześniej miałem

Obrazek
Obrazek
Obrazek

http://imgur.com/a/rcX5o

8 wrz 2017, o 21:55

To zdjęcie pod słońce chyba komentuje jakość aparatu :)
Sorry za wstawienie przez TT, pewnie kompresja go zje, ale kolory widać świetne, zdjęcie kompletnie nie prześwietlone, widać wszystko co ma być widać,nawet smugi słońca.
W gorszych warunkach oświetleniowych zaskoczenia nie ma, jest kaszą ale aparat jest zdecydowanie lepszy niż jakikolwiek redmi od Xiaomi.
Soft od Leere ma 99% spolszczenia i jest dość szybki, zarządzanie RAM jest dobre, lepsze niż w Xiaomi. Bateria póki co to drugie ladowanie dopiero, mam 3:40 SoT, z tego połowa po LTE i jeszcze 53% baterii. Tak że spoko. Brakuje mi lte800 i to widać w trakcie przemieszczania się nawet po Warszawie.