przez mieszacz » 6 sie 2019, o 18:25
No niestety nie jest tak różowo z tym Banggood jak niektórym się wydaje. Złożyłem u nich 4 zamówienia między 08.06.-21.06. łączna kwota zamówień to około 2200zł. Wszystkie przesyłki zostały wysłane przez Royal Shipment (w Polsce Świat Przesyłek) z numerami początkowymi 48. Wszystkie przesyłki stanęły 21.07.na statusie "In Transit (Nysa)". Po kontakcie ze Światem Przesyłek, oddział mają w Nysie, dowiedziałem się że statusy są fałszywe, paczki na pewno nie doszły do Polski, a oni nie mają żadnej możliwości sprawdzenia co się z nimi dzieje. Sytuacja nie jest jednostkowa bo Pani z obsługi klienta stwierdziła "wcieło tysiące paczek w drodze do Polski".Skontaktowałem się z Banggood, odpisali żeby czekać jeszcze 2,3 tygodnie bo mają problemy z pośrednikiem odpowiedzialnym za przesyłki. Pieniędzy oczywiście nie chcą zwrócić. Płaciłem przez PayPal z podpiętą kartą kantoru Alior Banku więc się bardzo nie martwiłem, jednak dziś na wykopie dowiedziałem się że osobie która nie otrzymała 7 paczek i otworzyła 7 sporów PayPal zablokował konto "za działania niezgodne z ich polityką ochrony kupujących". Banggood się wypiął, PayPal również zaczyna kręcić. Czekam do końca tygodnia i otwieram spory na PayPal, ale czuję że będzie ciężko. Trzeba będzie ubiegać się o chargeback. Moim zdaniem wzięli jakiegoś nowego pośrednika który wyjebał ich/nas na paczki.