No dobra, rano zamówiłem u Goldwaya 2 telefony, może tym będę miał więcej szczęścia. Wiem, że mam spokojnie poczekać tydzień na wysyłkę, to czekam.
Co do coolicool, to osoba z tego sklepu uparcie chce mi coś sprzedać, a to ten sam telefon w innym kolorze, a to ściągną mi go z HK (za 400USD+cło, dziękuję) a teraz:
Dear customer,
Would you like to change other products ?
If we have in store, we will arrange delivery within 3-5 business days.
If you don't want it, pls tell us, we will apply for refund.
Zastanawiam się... Chciałem telefon, może kupię suszarkę do włosów albo sterowany samochód... Zgłosiłem roszczenie do PayPala, bo miałem już dosyć. Nie mając sprzętu, nie powinni go sprzedawać. Jeśli jednak sprzedali, przypadkiem, powinni zrobić od razu refund i wyjaśnić mailem. Zdarza się. W tym przypadku, gdybym do nich nie napisał, czekałbym.. miesiąc, rok...?