Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
4 maja 2017, o 13:59
Cyrki z CE dotyczą tylko poczty, DHL interesuje jak na razie tylko vat.
4 maja 2017, o 14:12
Cyrki z CE dotyczą tylko poczty, DHL interesuje jak na razie tylko vat.
Przeczytaj strone wczesniej, kolega mieszacz prawdopodobnie moze miec problem z CE przy przesylce DHL
4 maja 2017, o 14:48
Cyrki z CE dotyczą tylko poczty, DHL interesuje jak na razie tylko vat.
Przeczytaj strone wczesniej, kolega mieszacz prawdopodobnie moze miec problem z CE przy przesylce DHL
7 maja 2017, o 20:29
Witam wszystkich. Zamówiłem Redmi Note 4X. Prosili o dosłanie instrukcji, wysłałem im linka z początku tego tematu. Otrzymałem taką odpowiedz: "Witam instrukcja którą Pan wysłał pod tym linkiem nie jest do modelu który znajduje się w przesyłce adresowanej do Pana, wiec czekamy na opinie z UKE jak będzie negatywna paczka zostanie zwrócona do nadawcy pozdrawiam." Czego się spodziewać? Mogę coś jeszcze zrobić w tej kwestii?
7 maja 2017, o 21:24
Możesz wysłać jeszcze raz poprawną instrukcję.
Wysłane z mojego Nibiru H1 przy użyciu Tapatalka
7 maja 2017, o 22:01
Wysłałem im tą niby uniwersalna z abcdata, jest jakaś inna?
7 maja 2017, o 22:40
Telefon został cofnięty z kilku powodów. Ale najważniejszy to brak znaku CE na opakowaniu i samym telefonie. Resztę uzupełniłem mailowo ale nikt na to uwagi nie zwracał.Po otworzeniu sporu,opisałem dokładanie całą sytuację (między innymi,że byłem nieświadomy tego, że telefon "łamie" prawo unijne, a Goldie w aukcji o tym nie wspomniał). Dodatkowo jako dowód wysłałem pismo od uc Przemyśl i tłumaczenie (google translate :) )
Jako rozwiązanie sporu arbiter uznał pełny zwrot pieniędzy. Goldie miał ustosunkować się do tego w ciągu 7 dni. Nic nie zrobił i z automatu uznano rozwiązanie za odpowiednie. 8 dnia kasa na koncie. Jeśli miałbym radzić to napisz najpierw do sprzedającego. W przypadku sporu oni mają wgląd do konwersacji....
Pisałem do sprzdającego najpiwer ze paczka wraca do nadawcy to odpisali mi ze odesla ja jak dojdzie do nich za 4 miesiące :)
Otworzyłem spor na ali napisalem ze chodzi o brak CE ale arbiter chce pismo od UC ze to z winy sprzedajacego wraca paczka. Mam tylko pismo z UC o tym ze przesylka podlega kontorli w zakresie bezpieczenstwa. To pismo im doslaleś Xernes (do ali) ? czy miales juz pismo o niespełnieiu warunków po sprawdzeniu przez UKE.
dzieki za odpowiedz
7 maja 2017, o 22:50
Niestety było to pismo następne, czyli już po opini UKE. Prosiłem kilkukrotnie mailowo o to pismo. Wysłali mi standardowy plik .doc z moimi danymi :). Poszedł na google translate. Wysłałem do alli oryginał ( ale w pdf) i tłumaczenie w pdf.
8 maja 2017, o 12:38
U mnie chyba obejdzie się bez problemów, mam już status "Przesyłka przekazana kurierowi do doręczenia" i dostałem smsa że przesyłka ma dojść dzisiaj, także obyło się bez cyrków z CE.
Edit:
Telefon doręczony, jedynie do zapłaty 87 zł, nic na temat CE
Witam,
Miałeś może w śledzeniu DHL taki status: "Customs status updated"? Po wejścu w Further Detail jest informacja: "Paperwork is required from the importer to continue with the clearance processing". Next step: "A DHL representative shall attempt to contact the importer for the required paperwork. Customer should contact DHL Customer Service if not reached by DHL"
8 maja 2017, o 18:07
W dniu dzisiejszym zakończyła się moja sprawa z Redmi 3s, kasa wróciła na konto, pełna kwota. Mimo próśb UC w Przemyślu o wysłanie maila z prośbą o odesłanie telefonu z powodu braku CE, co przyspieszyło by wg nich sprawę - nie zrobiłem tego. Pociągnąłem do końca, Urząd Komunikacji wydał negatywna opinię mimo że wysłałem komplet dokumentów - brak fizycznego oznaczenie CE na tym konkretnym modelu. Orzynałem pismo, telefon wrócił, rozpocząłem spór, poprosili o dowód i wysłałem im zdjęcia pisma z UC oraz zdjęcie pisma po przejściu przez translatora. Sprzedawca był bardzo pomocny, cały czas prowadził mnie przez proces, jak zapytałem się co mam wpisać w kwocie zwrotu, pełną kwotę czy pomniejszoną o koszty transportu to odpisali że pełną.
Sklep: Wilde Dreami, a oto długa droga telefonu:
2017.03.30 21:37 (GMT-7): Accepted in the destination country
2017.03.30 19:37 (GMT-7): 【8】Returned from overseas (Country code: PL)
2017.03.30 19:37 (GMT-7): parcel returned
2017.03.30 04:37 (GMT-7): Returned from overseas (Country code: PL)
2017.03.25 08:29 (GMT-7): Sent from Poland
2017.03.23 04:44 (GMT-7): Item arrived
2017.03.22 22:12 (GMT-7): Package sent
2017.03.22 18:05 (GMT-7): Item arrived
2017.03.22 15:45 (GMT-7): Package sent
2017.03.22 08:51 (GMT-7): Shipment fetch by shipper
2017.03.22 08:51 (GMT-7): 【8】Attempted/Failed Delivery (Country code: PL)
2017.03.22 08:51 (GMT-7): Missed delivery - returned to sender
2017.03.22 08:32 (GMT-7): Released from customs
2017.03.21 17:51 (GMT-7): Undeliverable in destination country
2017.03.21 17:51 (GMT-7): Attempted/Failed Delivery (Country code: PL)
2017.01.11 14:43 (GMT-7): Customs clearance
2017.01.11 13:05 (GMT-7): Held by Customs at Destination
2017.01.11 07:20 (GMT-7): Item arrived
2017.01.11 05:38 (GMT-7): Package sent
2017.01.11 03:09 (GMT-7): Item arrived
2017.01.10 22:43 (GMT-7): Held by Custom
2017.01.10 21:05 (GMT-7): Held by Custom
2017.01.10 20:54 (GMT-7): Package sent
2017.01.10 16:02 (GMT-7): Held by Customs at Destination
2017.01.10 16:02 (GMT-7): Customs clearance
2017.01.10 16:02 (GMT-7): 【8】Held by Custom
2017.01.10 00:02 (GMT-7): Held by Custom
2017.01.10 00:00 (GMT-7): Package in transportation
2017.01.09 21:42 (GMT-7): Accepted in Poland
2017.01.09 21:42 (GMT-7): 【8】Arrival at Processing Center (Country code: PL)
2017.01.09 21:42 (GMT-7): Received at Processing Facility
2017.01.09 05:42 (GMT-7): Arrival at Processing Center (Country code: PL)
2017.01.05 12:43 (GMT-7): Arrival at Destination (Exchange Office)
2017.01.03 11:30 (GMT-7): Package sent
2017.01.03 10:30 (GMT-7): 【8】Despatched to overseas (Country code: PL)
2017.01.03 10:30 (GMT-7): 【PLWAW】Transit to Air Transit Centre
2017.01.02 18:30 (GMT-7): Despatched to overseas (Country code: PL)
2017.01.02 18:30 (GMT-7): Transit to Air Transit Centre
2016.12.31 19:00 (GMT-7): 【HONGKONG】Hand over to airline
2016.12.31 03:00 (GMT-7): Hand over to airline
2016.12.30 22:23 (GMT-7): Received by line-haul
2016.12.30 17:48 (GMT-7): Notification of shipment confirmation
2016.12.30 17:23 (GMT-7): Outbound in sorting center
2016.12.30 16:53 (GMT-7): Inbound in sorting center
2016.12.30 16:19 (GMT-7): Accepted by carrier
2016.12.29 10:31 (GMT-7): Waiting for pick up
2016.12.27 20:31 (GMT-7): Shipment confirmation