Cześć Forumowicze!
Potrzebuję pilnej pomocy.
Zamówiłem na Ali odkurzacz, niby od majfrendów ale z wysyłką z polskiego magazynu. I wszystko niby oki, paczka dotarła 24 września, tyle że odkurzacz od nowości niesprawny...
Najpierw chinolka próbowała przedłużać, chciała, abym wysyłał jej wideo z nagraniem, jak to sprzęt nie działa.
W końcu po 3 dniach przepychanki stwierdziła, abym odesłał sprzęt ale do Hiszpanii i to na mój koszt. Wysyłka to 102zł, czyli prawie 1/3 kosztów odkurzacza.
I teraz moje pytanie: Czy mam obowiązek odsyłać sprzęt na swój koszt za granicę? Skoro wysyłka była z Polski?
Zakładać spór? Jeśli tak, co jaką opcję wybrać?
Bardzo proszę o radę, do tej spory jeszcze mnie taka sytuacja nie spotkała