Konkursy z nagrodami.
9 mar 2017, o 16:13
Lubię GeraBest za:
1. Szeroki asortyment.
2. Jedne z najlepszych cen na rynku.
Jeśli chodzi o zmiany to bardzo ucieszyło by mnie wprowadzenie u nich przesyłki znanej na naszym forum jako SSM (Sellers Shipping Method) pozwalającej na 100%-owe uniknięcie VAT-u.
T.
9 mar 2017, o 17:57
1 Tanio masa promocji
2 oryginalność produktów :)
3 szeroki asortyment
4 wiarygodna wysyłka
przydała by Mi się jedynie płatność jak na ALi np Blikiem :)
9 mar 2017, o 18:37
Gearbest to sklep dla każdego, bardzo duży wybór, przystępne ceny, częste promocje, bardzo dobry kontakt. Lubię ten sklep za jego przejrzystość i duży asortyment, za dobre wsparcie w razie jakichś problemów czy niejasności. A co do poprawy.... hmmm, myślę że więcej punktów serwisowych w PL by się przydało
9 mar 2017, o 18:49
Zapomniałem dopisać, co bym zmienił:
dodałbym możliwość wykupienia jakiegoś rozszerzenia gwarancji - np realizacji gwarancji w Polsce oraz przyspieszył odpowiedzi na pytania do produktów - jak się nad czymś zastanawiam i mam pytania, które zadaję przy produkcie, to muszę długo czekać na odp, albo szukać gdzie indziej odp
9 mar 2017, o 19:34
Lubię GearBest za GearBest Points (można dzięki temu jeszcze więcej zaoszczędzić), oraz za zdjęcia spakowanych przesyłek:)
Co do zmian, to czasami denerwuje mnie jeśli jestem niezalogowany na stronie produktu i chcę się zalogować, to przenosi potem do profilu, a nie z powrotem na stronę gdzie byłem - to bym zmienił:)
9 mar 2017, o 19:46
Dwa powody dlaczego warto kupować na gearbest:
1) Przyjazny system zbierania punktów.
2) Częste promocje.
Co warto poprawić:
1) System ochrony kupujących - ostatnio musiałem trochę "blefować", aby wynegocjować korzystne dla mnie rozwiązanie reklamacji.
2) Ustandaryzować rodzaj przesyłek, aby domyślnie każda była rejestrowana.
9 mar 2017, o 20:49
plusy
+ szeroki wybór: od elektroniki, wyposażenia domu i ogrodu, zabawek, po ubrania kończąc,
+ konkurencyjne ceny, częste promocje i okazje, możliwość obniżenia ceny punktami,
+ szybka obsługa : wysyłka oraz kontakt,
+ magazyny w EU,
+ płatność PayPal.
minusy
- brak przesyłki 100% pewności bez vat,
- słaby cashback z GA (tylko 2%, mogliby się postarać o lepszą umowę),
9 mar 2017, o 20:58
Kilka zakupów i pełne zadowolenie. Ale teraz - w czasie wymagalności certyfikatów CE - brak dobrej oferty z magazynów EU i brak przesyłki bez VAT - dyskwalifikuje ten sklep..
Wysłane z aktualnego telefonu..
9 mar 2017, o 21:01
Gearbest - jeden z lepszych chińskich sklepów. Na kilkadziesiąt zamówień z żadnym nie miałem większych problemów. Dwie wpadki, jakie się przytrafiły, załatwili bez zająknięcia na moją korzyść. Do tego system zbierania punktów i sporo promocji - to na duży plus! Na minus mały asortyment produktów dostępnych z europejskiego magazynu. I to mogli by poprawić.
9 mar 2017, o 21:33
Na plus
1. Obsługa Paypal
2. Możliwość korzystania z obniżek za punkty.
Do poprawy, większa ilość towarów dostępnych w magazynach europejskich.
9 mar 2017, o 21:44
Na plus
- ceny na tle innych sklepów z chin konkurencyjne, a wiem ze produkt oryginalny
- moim zdaniem dobry support. 2 razy miałem problemy z przedmiotem i support pomógł szybko i bez problemów
Do poprawy
- przesyłka pomagająca uniknąć VAT-u
- niski % w GA
9 mar 2017, o 22:00
Bardzo lubiłem sklep Gearbest. Kupowałem tam wiele ciekawych rzeczy, udało mi się nawet przeprowadzić proces reklamacyjny z odesłaniem urządzenia do Chin. Niestety od czasu kiedy sprzedawali towar, którego nie mieli na stanie przestaliśmy się lubić. Nie chcieli oddać pieniędzy ale w końcu się udało. Aktualnie nie mogę robić zakupów w tym sklepie bo nie akceptuje moich płatności - chce żeby wysłać im skany dokumentów tożsamości.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.