przez checkmate » 2 sie 2015, o 12:56
Serio pytam - jest tu ktoś z GearBest?
Numer zamówienia: W1506091543424497
W tym wątku, na stronie 27 dałem pierwszego posta z moją "sagą" o brak baterii i pełen zwrot za nią.
Bo pomimo załatwienia NIBY sprawy przez LiveChat ze zwrotem 8,45$ za brak baterii dla Redmi Note to do tej pory cisza, od założenia ticketów (po rozmowie na LiveChat) o oddanie pieniędzy za brak baterii (których nawet nie mają a sprzedają) mija prawie miesiąc. Pisałem kilka ticketów ale oni najzwyczajniej w świecie udają durni. Bo zamiast oddać kasę przeciągają temat aka "niby wiemy i oddamy", ta - oddają, oddają i oddać nie mogą :D
Ewidentnie czekają aż po prostu sobie odpuszczę. Co mnie pokusiło żeby u takiej firmy krzak zamawiać, dobrze że to tylko niecałe 9 dolców a nie kasa za jakiś telefon...
Towar co doszedł 100% oryginalny (mi band i kable usb) ale jakość obsługi, w ogóle sam kontakt z nimi jest do kitu.
Wiem na pewno, że już nigdy u nich nic nie zamówię. Wy możecie, ale płaćcie lepiej przez Paypala. Mi może w końcu oddadzą kasę, ale płacąc przez PP zrobi się spór i raz dwa oddają.