• Reklama

Geekbuying - Promocje / Rozmowy ogólne

Geekbuying

Re: Geekbuying - Promocje / Rozmowy ogólne

Postprzez Atoom » niedziela, 13 listopada 2016, 01:15

Czy Ktoś się orientuje jak to jest z gwarancją w geek? Znalazłem kilka wątków o tym że nie jest uwzględniana przy awarii płyty głównej oraz ekranu. W regulaminie nie ma o tym ani slowa.
Atoom
 
Posty: 1
Dołączył(a): poniedziałek, 1 sierpnia 2016, 22:13

Reklama

en.001phone.cn=

Re: Geekbuying - Promocje / Rozmowy ogólne

Postprzez DavePL » wtorek, 15 listopada 2016, 08:56

​​Nie polecam tego sklepu, po 2 miesiącach oczekiwania kazali czekać trzeci, otworzyłem spór na paypal to podali im nr trackingowy 888888, oczywiście paypal rozpatrzył pozytywnie. ale to był ostatni raz z tym sklepem.

Wysłane z mojego LeTv 1 Pro przy użyciu Tapatalka
DavePL
 
Posty: 53
Dołączył(a): czwartek, 7 sierpnia 2014, 19:31

Re: Geekbuying - Promocje / Rozmowy ogólne

Postprzez Cripex » wtorek, 15 listopada 2016, 17:51

No ciekawi mnie jak to będzie. Zamówiłem u nich Xiaomi Redmi Note 3 Pro 3/32 Gold z przesyłką TAX INCLUDED w Czwartek 10.11.16r.
Niby mają 5-7 dni na wysyłkę. No zobaczymy.

Póki co chat nie odpowiada. Próbowałem kilkukrotnie. Siedziałem po kilka godzin - nikt się nie zgłosił.
Na meile też ZERO odzewu.

Dobrze, że płaciłem przez PayPal kartą. Poczekam tydzień i cofam hajs/chargeback.


Pierwsze wrażenie SUPER NEGATYWNE.
Cripex
 
Posty: 13
Dołączył(a): wtorek, 15 listopada 2016, 17:25

Re: Geekbuying - Promocje / Rozmowy ogólne

Postprzez rafmik » wtorek, 15 listopada 2016, 20:34

Ja też czekam. Na mail w sprawie zmiany danych na koncie też nie odpowiadają (nie można tego samemu w panelu ustawień zrobić).
W moim przypadku jest 2-7 dni ROBOCZYCH na wysyłkę.
Jak nie wyślą w tym czasie (z sensownym trackingiem) to też robię zwrot na PayPalu, lub w najgorszym razie chargeback na karcie kredytowej.

Z drugiej strony fajnie by było, jak by to wypaliło i faktycznie było już z wliczonym vatem.
rafmik
 
Posty: 14
Dołączył(a): środa, 9 listopada 2016, 01:52

Re: Geekbuying - Promocje / Rozmowy ogólne

Postprzez szwagru11 » wtorek, 15 listopada 2016, 22:13

Zamawiałem 7.11 2 telefony i nadal nie wysłali, też niby 2-7 dni, ogólnie lipa i nie polecam sprzedają towar którego nie mają na stanie.
szwagru11
 
Posty: 105
Dołączył(a): poniedziałek, 17 marca 2014, 23:25
Pochwały: 2

Re: Geekbuying - Promocje / Rozmowy ogólne

Postprzez radar_88 » wtorek, 15 listopada 2016, 22:32

NIE POLECAM ZAKUPÓW NA GEEKBUYING

Moja historia ostatniego zakupu:
1.11.2016 - Pytam na Live Chat czy Xiaomi Redmi Note 3 Pro jest na stanie/w magazynie. Konsultant potwierdza i zachęca do kupna.
1.11 - kupuję Xiaomi Redmi Note 3 Pro (który ma status IN STOCK) i od razu płacę kartą.

3.11 - Pytam o status zamówienia na Live Chacie. Otrzymuję info, że wyślą w kolejnym tygodniu (pomiędzy 7 a 13 Listopada). Byłem na to przygotowany bo w ofercie była informacja, że wysyłają ok 5 dni po zamówieniu.
7.11 - Pytam ponownie o status zamówienia na Live Chacie. Otrzymuję info, że na wyślą w tym tygodniu (pomiędzy 7 a 13 Listopada) + zapewnienie, ze skoro o to pytam i proszę to będzie to na 100% w tym tygodniu.
10.11 - Pytam ponownie o status zamówienia na Live Chacie. I w tym momencie szlag mnie trafia. Dostaję info, że nie mają telefonów na stanie i czekają na dostawę. Nie wyślą telefonu wcześniej niż w kolejnym tygodniu (pomiędzy 14 a 20 Listopada). Po dopytaniu się otrzymuję info, że na dostawę czekają już 2 tygodnie.

Zostałem perfidnie okłamany, że telefon jest na stanie + zostałem okłamany 2x na temat czasu wysyłki.

10.11 - Wysyłam zażalenie do wszystkich działów + do managera sklepu. W mailu proszę o anulowania zamówienia i zwrot pieniędzy.
11.11 - Otrzymuję 2 emaile z przeprosinami i zapewnieniem, ze zamówienie zostanie anulowane w ciągu 24h a kasa wróci do mnie w kolejnych 24h.
13.11 - Nie mam zwrotu na karcie. Piszę emaila.
14.11 - Dalej nie mam zwrotu na karcie. Brak odpowiedzi na wysłane emaile. Piszę emaile ponownie.
15.11 - Dalej nie mam zwrotu na karcie. Brak odpowiedzi na wysłane emaile. Na live Chacie dowiaduję się, że zwrot kasy trwa 30 dni. W tym momencie trafia mnie szlag drugi raz. Okazuje się, że dostałem 3 raz okłamany (tym razem w sprawie czasu zwrotu kasy)

Podsumowując.
Geekbuying oferuje i sprzedaje towar którego może nie mieć na stanie i nie wie kiedy go będzie mógł wysłać. Kłamstwa w emailach i na Live chacie na temat stanu magazynowego i czasu wysyłki to chleb powszedni.
Ja jestem bez telefonu i przez ponad miesiąc bez kasy którą wydałbym u innego sprzedawcy. Jestem też bez prezentu na święta, bo nie zdążę go kupić przed gwiazdką (nie mam kasy na zakup).


NIE POLECAM ZAKUPÓW NA GEEKBUYING
Avatar użytkownika
radar_88
 
Posty: 49
Dołączył(a): wtorek, 28 stycznia 2014, 01:48
Lokalizacja: Kraków

Re: Geekbuying - Promocje / Rozmowy ogólne

Postprzez rafmik » wtorek, 15 listopada 2016, 22:37

O :)
I właśnie dzisiaj dostałem info o wysłaniu paczki :) Nr trackingowy wygląda na ok :)

Odpowiedzieli mi też na maila.
rafmik
 
Posty: 14
Dołączył(a): środa, 9 listopada 2016, 01:52

Re: Geekbuying - Promocje / Rozmowy ogólne

Postprzez Niejeden z nas » wtorek, 15 listopada 2016, 22:49

zakupy w Chinach to DRESZCZ EMOCJI ! :-D
jedno Wam powiem: życie idioty to nie bułka z masłem..
Niejeden z nas
AKTYWNY
 
Posty: 310
Dołączył(a): czwartek, 27 czerwca 2013, 15:04
Lokalizacja: Pszczyna
Pochwały: 4

Re: Geekbuying - Promocje / Rozmowy ogólne

Postprzez rafmik » wtorek, 15 listopada 2016, 23:37

radar_88 napisał(a):Ja jestem bez telefonu i przez ponad miesiąc bez kasy którą wydałbym u innego sprzedawcy.



To na co czekasz? Rób claim w Paypalu, opisz sytuację i za max 2 dni masz pieniądze na koncie.
rafmik
 
Posty: 14
Dołączył(a): środa, 9 listopada 2016, 01:52

Re: Geekbuying - Promocje / Rozmowy ogólne

Postprzez Cripex » czwartek, 17 listopada 2016, 05:22

Niby dostałem tracking, ale od dwóch dni póki co jest pusty.

Wysłane z mojego HTC M8 przy użyciu Tapatalka
Cripex
 
Posty: 13
Dołączył(a): wtorek, 15 listopada 2016, 17:25

Re: Geekbuying - Promocje / Rozmowy ogólne

Postprzez szwagru11 » czwartek, 17 listopada 2016, 10:11

radar_88 napisał(a):NIE POLECAM ZAKUPÓW NA GEEKBUYING

Moja historia ostatniego zakupu:
1.11.2016 - Pytam na Live Chat czy Xiaomi Redmi Note 3 Pro jest na stanie/w magazynie. Konsultant potwierdza i zachęca do kupna.
1.11 - kupuję Xiaomi Redmi Note 3 Pro (który ma status IN STOCK) i od razu płacę kartą.

3.11 - Pytam o status zamówienia na Live Chacie. Otrzymuję info, że wyślą w kolejnym tygodniu (pomiędzy 7 a 13 Listopada). Byłem na to przygotowany bo w ofercie była informacja, że wysyłają ok 5 dni po zamówieniu.
7.11 - Pytam ponownie o status zamówienia na Live Chacie. Otrzymuję info, że na wyślą w tym tygodniu (pomiędzy 7 a 13 Listopada) + zapewnienie, ze skoro o to pytam i proszę to będzie to na 100% w tym tygodniu.
10.11 - Pytam ponownie o status zamówienia na Live Chacie. I w tym momencie szlag mnie trafia. Dostaję info, że nie mają telefonów na stanie i czekają na dostawę. Nie wyślą telefonu wcześniej niż w kolejnym tygodniu (pomiędzy 14 a 20 Listopada). Po dopytaniu się otrzymuję info, że na dostawę czekają już 2 tygodnie.

Zostałem perfidnie okłamany, że telefon jest na stanie + zostałem okłamany 2x na temat czasu wysyłki.

10.11 - Wysyłam zażalenie do wszystkich działów + do managera sklepu. W mailu proszę o anulowania zamówienia i zwrot pieniędzy.
11.11 - Otrzymuję 2 emaile z przeprosinami i zapewnieniem, ze zamówienie zostanie anulowane w ciągu 24h a kasa wróci do mnie w kolejnych 24h.
13.11 - Nie mam zwrotu na karcie. Piszę emaila.
14.11 - Dalej nie mam zwrotu na karcie. Brak odpowiedzi na wysłane emaile. Piszę emaile ponownie.
15.11 - Dalej nie mam zwrotu na karcie. Brak odpowiedzi na wysłane emaile. Na live Chacie dowiaduję się, że zwrot kasy trwa 30 dni. W tym momencie trafia mnie szlag drugi raz. Okazuje się, że dostałem 3 raz okłamany (tym razem w sprawie czasu zwrotu kasy)

Podsumowując.
Geekbuying oferuje i sprzedaje towar którego może nie mieć na stanie i nie wie kiedy go będzie mógł wysłać. Kłamstwa w emailach i na Live chacie na temat stanu magazynowego i czasu wysyłki to chleb powszedni.
Ja jestem bez telefonu i przez ponad miesiąc bez kasy którą wydałbym u innego sprzedawcy. Jestem też bez prezentu na święta, bo nie zdążę go kupić przed gwiazdką (nie mam kasy na zakup).


NIE POLECAM ZAKUPÓW NA GEEKBUYING


Historia podobna do mojej, na chacie chwilę przed zakupem też pisali, że mają oba na stanie.
Nie polecam tego sklepu.
szwagru11
 
Posty: 105
Dołączył(a): poniedziałek, 17 marca 2014, 23:25
Pochwały: 2

Re: Geekbuying - Promocje / Rozmowy ogólne

Postprzez saperq » czwartek, 17 listopada 2016, 10:58

Przecież to są zakupy z Chin, a nie MediaMarkt 200metrów dalej. Robiąc tam zakupy powinno się liczyć z przesunięciem terminu wysyłki :-) Na p7000 czekaliśmy 2 miesiące aż wyślą, a jak w końcu wysłali płakaliśmy że wysłali hehehe :-)

Co do zwrotu zrób tak jak radzi kolega rafmik. Uderzaj do paypal i oddadzą szybko kasę. Kasa po zwrocie jest księgowana na koncie czasami tego samego dnia, czasami trzeba czekać 4-5 dni. To jest loteria :-) Jeden trafi 6-stkę i mu wyślą w ciągu kilku godzin, a inny nie trafi nawet 1-ki i mu w ogóle nigdy nie wyślą :-)
Tym razem w drodze Xiaomi Redmi Pro :-)
Zobacz moje OLX
saperq
VIP
 
Posty: 834
Dołączył(a): czwartek, 8 maja 2014, 22:36
Pochwały: 29

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Geekbuying.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama