Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
22 gru 2017, o 12:31
Nie ciągnij tematu. Jest ogromna różnica pomiędzy "100%", a "nie powinno".
Sam zakładałem wątek o tym jak różnie potrafią się zachowywać pracownicy Ali. Pomimo oczywistej sytuacji, wcale mi zwrotu nie przyznali...
22 gru 2017, o 12:35
Tylko co z tego jak nie dostanie tego zwrotu? Próbować może wywalczy to na jego korzyść. Ja osobiście na Ali zawsze wygrywamy co innego BG, lecz tam odbieram sobie z nawiązką.
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
22 gru 2017, o 14:15
Mówisz już całkiem nie na temat... Z mojej over. Powiedziałem co istotne i nic co napiszesz nie zmienia tego, że tak jest - nie ma czegoś takiego jak 100%.
22 gru 2017, o 17:15
Jest tak jak pisze Flyagaric - zależy od pracownika Ali. U mnie były 3 spory - dokładnie kopiuj-wklej - jeden od razu zwrot a dwa przegrane, bo pracownik był idiotą.
23 gru 2017, o 01:01
wg mnie zależy też od rangi, jak to czyjeś pierwsze zakupy to nawet nie chcą z takim kimś gadać, jak masz rangę od A3 w górę oddają nawet dość ochoczo ;)
23 gru 2017, o 11:37
no oczywiście ze nie pierwsze zakupy
Konto na ali mam 2lata i wydane z 300$ w sumie wiec jakaś tam historia jest.
Narazie napisałem do sprzedawcy i cisza, poczekam do 29.12 i jak sie nie odezwie to otwieram spór
23 gru 2017, o 14:04
Mam maksymalną rangę - teraz to chyba diament - odpowiednik A4. I jak widać nie oddają tak ochoczo. Zależy kto z pracowników robi nasz spór.
28 gru 2017, o 12:11
Mineły 4dni robocze i sprzedawca nie odpisał.
Poczekam jeszcze do jutra i otwieram spór, tylko pytanie:
Którą z tych dwóch opcji wybrać?
Refund Only
- I haven't received my order and I would like to get my money back OR
- The product is not as described and I would like a partial refund.
Return Goods
- I am not satisfied with the product I received and would like to return
it for a full refund. You may have to pay the shipping fee(s).
potwierdzić otrzymanie produktu i potem dopiero otworzyć spór czy to nie ma znaczenia, bo produkt otrzymałem tylko wadliwy.
28 gru 2017, o 13:05
Jeśli napiszesz, że nie dostałeś zamówienia to stracisz pieniądze, bo zapewne przesyłka rejestrowana. Nie mówiąc o tym, że zapewne pisałeś do Chińczyka, że wadliwy towar przyszedł - Ali widzi wiadomości.
Czy towar jest zgodny z opisem? Czy to taka rzecz jaką zamawiałeś? Bo jeśli nie działa, ale jest co powinno to inny powód sporu.
28 gru 2017, o 14:31
No wiadomo, nie bede przecież robił z niego idioty. Przesyłka postnl jest w pełni rejestrowana, wiec widać ze odebrałem. Co do tego nie ma wątpliwości.
Towar jest zgodny z opisem, jednak jak pisałem baterii nie można już naładować, kamera jakby ją odrzuca.'
czyli co, mam wybrać Return Goods?
interesuje mnie zwrot kasy, choćby pomniejszony o koszt wysyłki. Mam nadzieje, że mi nie beda kazali tego odsyłać do Chin...
28 gru 2017, o 14:55
Ja biorę bez returna, bo to spory koszt jednak. Zależy jaka wartość baterii - jak nieduża to możesz brać bez zwrotu przedmiotu. Jeśli większa wartość to każą zwrócić.
28 gru 2017, o 15:05
Wybierasz to co ci lepiej pasuje. Tu nie ma złego lub dobrego wyboru. Nie pytaj nas czy wolisz jabłka czy gruszki. Szczególnie, że kupujesz 2-3 lata w Chinach.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.