• Reklama

Wersja Międzynarodowa a Chińska

Tematy dotyczące wszystkich telefonów, sieci, operatorów, bateri itp..

Wersja Międzynarodowa a Chińska

Postprzez albercikk » 13 maja 2016, o 13:46

Witam, na wstępie proszę o wyrozumiałość jestem zielony w temacie Chińskich telefonów.
Nie wiem czy pytanie zamieściłem w dobrym dziale ale jakość ten mój temat nigdzie mi nie pasował (w razie czego proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu)

Planuje zakup telefonu, prezent dla małżonki na urodziny w lipcu, zasadziłem się na Meizu m3 Note wersja srebrno biała 16 gb (bo wiem że trafił by w jej gust), natomiast wersji międzynarodowej jeszcze nie ma (wiem jest we Włoszech ale drogo) i chyba się nie zanosi żebym się wyrobił przed urodzinami, więc zastanawiam się czy złym wyborem byłby zakup wersji Chińskiej.

Biorę jeszcze pod uwagę Xiaomi Redmi Note 3 i Redmi Note 3 Pro, można je kupić na allegro, wersje Chińskie z wgranym językiem Polskim są sporo tańsze od wersji międzynarodowej - Pytanie czy warto ? Coś ostatnio czytałem ze Xiaomi zaczyna blokować swoje telefony w wersji Chińskiej ale do końca nie zrozumiałem dla jakiego typu użytkownika będzie to wadą a jaki tego nie zauważy.

Ważne żeby telefon był niezawodny, miał język Polski i tan naprawdę to wszystko, żonie zbytnio aktualizację nie są potrzebne.
Powiedzcie czy kupując wersję Chińską narażam się na duże problemy w użytkowaniu telefonu ? Cena ma dla mnie znaczenie ale jeśli z telefonem mają być same problemy to wole dopłacić, w końcu to prezent i chce aby cieszył a nie irytował.
Będzie jakaś, lipa, ciągłe zawiasy, problemy z zasięgiem itp, czy jedyny problem to brak aktualizacji Global ?

Przydał by się taki zbiorczy wątek o telefonach w wersji Global i Chińskiej w którym można było by się dowiedzieć który telefon warto brać w wersji Chińskiej a którego absolutnie nie i dlaczego (być może taki wątek jest ale go nie znalazłem)
albercikk
 
Posty: 21
Dołączył(a): 28 kwi 2016, o 10:44
Telefon:: Samsung

Reklama