Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
6 lis 2016, o 22:21
Hello.
I have bought mobile from you. Now i cant turn on it.
I change charger and take off battery but nothing happened.
Where i can send phone for guarantee?
Can i get new one as replace?
and please send it to
14 lis 2016, o 23:10
Proszę o przetłumaczenie:
Na przesłanym filmie widać, że w telefonie nie działa WiFi (brak MAC) oraz bluetooth (brak adresu). Telefon jest niesprawny.
Nie chcę 6 USD zwrotu. Chcę sprawny telefon.
Proszę o wymianę telefonu na sprawny lub zwrot całej kwoty za telefon.
Dziękuję!
15 lis 2016, o 00:00
On video you can notice that WiFi doesnt work (no MAC) and bluetooh neither (no address). Telefon has some malfunction and i cant use it.
I dont want 6 USD refund. I want functioning telephone.
I ask for replace for good one or full refund.
15 lis 2016, o 09:30
Poproszę o przetłumaczenie, ewentualnie o sugestie jak to ująć.
Chodzi o to, że towar błąkał się po świecie i wreszcie dotarł w czasie sporu. Ali pisał kilka dni temu, że przesyła kasę i w ciągu 3-15 dni ma być na koncie.
-Zegarek dostarczono 2016.11.14. Jak dostanę zwrot pieniędzy zgłoszę się i ustalimy w jaki sposób będę mógł je zwrócić.
15 lis 2016, o 11:38
The item was in postage and finally reached me during the time of the dispute. Aliexpress wrote a few days ago that they are sending the money and it should be on my account in 3-15 days time. The watch reached me on the 14.11.2014. As soon as I get the money on my account, I will contact you, and we'll arrange the way I can send it back to you.
15 lis 2016, o 11:57
@vater
Jak odzyskasz kasę to najprościej zwrócić w ten sposób, że kupujesz jeszcze raz, płacisz a on tego towaru nie wysyła. Od razu potwierdzasz odbiór i on dostaje kasę a ty już towar przecież masz.
15 lis 2016, o 12:11
Mam zamiar tak zrobić.
19 lis 2016, o 10:20
Proszę o przetłumaczenie mniej więcej w tym sensie :
Ponieważ mam już pieniądze, a żona zegarek proponuję takie rozwiązania.
Kupię go jeszcze raz, ale nie wysyłaj zegarka, jak tylko dostanie status jako wysłany potwierdzą otrzymanie przesyłki.
19 lis 2016, o 10:54
I've already received the money and my wife the watch so my solution is:
I'll buy a watch once again, but you won't send it and as soon as the status changes to "dispatched" I'll confirm the delivery.
22 lis 2016, o 01:10
Prosiłbym o przetłumaczenie:
Dzięki!
22 lis 2016, o 09:30
Napisałem do givingassistant tak:
Hello.
October 11 bought on Aliexpress following things:
- Order ID: 80267691017038 Order time & date: 23:56 Nov. 11 2016 Order amount:$ 19.43
- Order ID: 80267691027038 Order time & date: 23:56 Nov. 11 2016 Order amount:$ 9.53
- Order ID: 79964038147038 Order time & date: 00:46 Nov. 11 2016 Order amount:$ 133.82
itd jeszcze kilka zakupów
To this day I have not received information about the accrued cashback for all items.
I received only this:
"Last Tuesday at 10:17 PM You earned $1.74 from AliExpress.
Last Monday at 9:25 PM You earned $1.53 from AliExpress."
In the attached screenshots from the auction.
Odpowiedzieli mi:
Thanks for writing in. Happy to look into this for you!
Do you remember if Giving Assistant was the last click you made before you purchased?
O co może im chodzić ?
22 lis 2016, o 13:20
no czy nie klikales czegos tuz przed zakupem, nie kliknales?? (wyglada ze urzedowo pyta bo obiecuje ze wgladnie w temat)
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.