Witam
Proszę o poradę co zrobić w następującej sprawie.
W maju zakupiłem towar na Aliexpress. Paczka została wysłana za pośrednictwem SF eParcel.
Gdy 60-dniowy okres ochrony dobiegał końca, sprzedający przedłużył ochronę o 20 dni.
Niestety do tego czasu przesyłka też nie przyszła. Na 1 dzień przed upływem okresu ochrony założyłem spór na Aliexpress wybierając jako powód Purchase Protection is running out, but package is still in transit. Po kilku dniach spór został uznany za zasadny i przyznano mi zwrot środków.
Towar zakupiłem ponownie u innego sprzedającego zwracając uwagę by nie wysłano ponownie za pośrednictwem tego trefnego spedytora.
Pod koniec sierpnia wyjechałem na urlop. Po powrocie zastałem w skrzynce dwa awiza dotyczące tej trefnej przesyłki, a na mailu prośbę od sprzedającego, abym mu zwrócił pieniądze za towar ponieważ przesyłkę otrzymałem. Oczywiście przesyłki jeszcze tak na prawdę nie otrzymałem (czeka na odbiór).
Zastanawiam się co zrobić w zaistniałej sytuacji. Towar zakupiłem już ponownie gdzieś indziej i nie potrzebuję dwóch identycznych. Może najlepszym rozwiązaniem będzie po prostu tej przesyłki nie odebrać. Pytanie tylko czy wróci do sprzedającego biorąc pod uwagę, że SF eParcel obsługuje w Polsce pośrednik Świat Przesyłek. Na pewno nie uśmiecha mi się również ponosić kosztów odsyłania towaru.
Oto historia śledzenia tej nieszczęsnej przesyłki.
Pozdrawiam