• Reklama

Spór na Aliexpress, zwrot pieniędzy, dostawa towaru

Aliexpress , co warto kupić w Chinach, co się opłaca, co ma dobrą jakość i niską cenę? Najlepsze znaleziska, kupony, cebule, promocje. Recenzje zakupów z aliexpress, unboxingi paczek z Chin.
Wszystkie chińskie sklepy.

Spór na Aliexpress, zwrot pieniędzy, dostawa towaru

Postprzez dextero » 9 wrz 2018, o 12:35

Witam

Proszę o poradę co zrobić w następującej sprawie.
W maju zakupiłem towar na Aliexpress. Paczka została wysłana za pośrednictwem SF eParcel.
Gdy 60-dniowy okres ochrony dobiegał końca, sprzedający przedłużył ochronę o 20 dni.
Niestety do tego czasu przesyłka też nie przyszła. Na 1 dzień przed upływem okresu ochrony założyłem spór na Aliexpress wybierając jako powód Purchase Protection is running out, but package is still in transit. Po kilku dniach spór został uznany za zasadny i przyznano mi zwrot środków.
Towar zakupiłem ponownie u innego sprzedającego zwracając uwagę by nie wysłano ponownie za pośrednictwem tego trefnego spedytora.

Pod koniec sierpnia wyjechałem na urlop. Po powrocie zastałem w skrzynce dwa awiza dotyczące tej trefnej przesyłki, a na mailu prośbę od sprzedającego, abym mu zwrócił pieniądze za towar ponieważ przesyłkę otrzymałem. Oczywiście przesyłki jeszcze tak na prawdę nie otrzymałem (czeka na odbiór).

Zastanawiam się co zrobić w zaistniałej sytuacji. Towar zakupiłem już ponownie gdzieś indziej i nie potrzebuję dwóch identycznych. Może najlepszym rozwiązaniem będzie po prostu tej przesyłki nie odebrać. Pytanie tylko czy wróci do sprzedającego biorąc pod uwagę, że SF eParcel obsługuje w Polsce pośrednik Świat Przesyłek. Na pewno nie uśmiecha mi się również ponosić kosztów odsyłania towaru.

Oto historia śledzenia tej nieszczęsnej przesyłki.

Pozdrawiam
dextero
 
Posty: 1
Dołączył(a): 9 wrz 2018, o 12:15
Telefon:: Xiaomi

Reklama

Re: Spór na Aliexpress, zwrot pieniędzy, dostawa towaru

Postprzez Henio013 » 9 wrz 2018, o 13:11

Masz dwa wyjscia jak nie chcesz ponosic kosztów:
1. nie odbierasz przesyłki i o wszystkiem zapominasz
2. Odbierasz przesyłke i o wszystkim zapominasz.

Na ali jest ta gwarancja ze przyjdzie w ciagu 60 dni , jesli nie przyszło to nie jest to twój problem. Wina spoczywa po stronie sprzedajacego. Mógł wysłać DHLem ale wysłał czymś co w 60 dni nie doszło.Jesli teraz bys mu zapłacił to by byłą głupota bo to on nie wywiązał się z umowy

Na twoim miejscu przyjął bym paczke i jesli tego nie potrzebujesz to sprzedał/dał komuś.

Dziwi mnie tylko to, że w ogóle jakis status sie zmienia ,bo mi jak obsługuje "Świat przesyłek" to po trafieniu do Polski zawsze jest cisza.
Henio013
 
Posty: 9
Dołączył(a): 5 maja 2018, o 03:10
Telefon:: Samsung


Powrót do AliExpress - znaleziska, promocje, opinie i dyskusje co warto kupić



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

  • Reklama