Switch to full style
Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.

Regulamin działu

Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
Odpowiedz

Re: [zakupy] Śledzenie Przesyłek, status przesyłki

28 lut 2014, o 23:13

Może znowu obciążony serwer PP i będą opóźnienia od 6-12h jak było niedawno.
Jeszcze dzisiaj do południa działał z opóźnieniem 1-2h.

Re: [zakupy] Śledzenie Przesyłek, status przesyłki

1 mar 2014, o 10:07

Despatch 4044:
2014-02-21 16:20, Package sent, SINGAPORE SŘ2
2014-02-28 17:36, Package sent, WER Warszawa
2014-02-28 23:57, Item arrived, WER Zabrze


i napięcie rośnie ;-)

Re: [zakupy] Śledzenie Przesyłek, status przesyłki

1 mar 2014, o 10:34

zaraz jade odebrać przesyłke a na stronie PP indo z 24h temu

Re: [zakupy] Śledzenie Przesyłek, status przesyłki

1 mar 2014, o 12:03

Cześć,

25 styczna dokonałem zakupu na AliExpress od razu dokonując płatności.
Sprzedający napisał, że wyśle 10-12 lutego ( po chińskim nowym roku)
12 lutego zapytałem o wysyłkę.
W odpowiedzi otrzymałem informację, że dziś(12) wysłał oraz nr RF203565395SG.
19 lutego napisałem zapytanie ponieważ na trackingu wisiało "not found"
Odpisał tego samego dnia i po tym pojawił się status "2014-02-19 00:00, Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)"
21 lutego napisał, że przesyłka wróciła do niego i wyśle raz jeszcze.
24 lutego podał nr RC433990621CN
Dziś napisałem raz jeszcze bo i ten numer wisi "not found"
Odpisał tak "Hello sir,
I'm sorry
Please wait ,We have let the post office to check what state help
ths"

Jeśli ma to jakieś znaczenie to dodam, że sprzedający gwarantuje dostawę w ciągu 30 dni

Co o tym myślicie ? Czekać ? Otwierać spór?

Re: [zakupy] Śledzenie Przesyłek, status przesyłki

1 mar 2014, o 12:08

Coś ściemnia. Jak nie zależy Tobie na przedmiocie zakupionym, to otwieraj spór i pełny zwrot, choć jeszcze nie minęło 10 dni od nadania po raz drugi numeru paczki. Może jeszcze nie zaniósł na pocztę, ale ogólnie coś ściemnia. Przez CP nie może wysyłać baterii, bo znowu wrócą jak sprawdza dokładnie.

Re: [zakupy] Śledzenie Przesyłek, status przesyłki

1 mar 2014, o 12:16

lajsta napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


HA! Czyżby się udało??!!
Wysłanie przesyłki 2014-03-01 08:16 WER Zabrze

Re: [zakupy] Śledzenie Przesyłek, status przesyłki

1 mar 2014, o 12:19

Tak. Masz już zapewniony spokój...bez opłat. UC ostatnio są pełne, ale o tym decyduje już UC w-wa, gdzie przychodzą paczki.

Re: [zakupy] Śledzenie Przesyłek, status przesyłki

1 mar 2014, o 12:36

Właśnie gadałem z pocztą - weekendu nie przeskoczę - odbiór dopiero w poniedziałek. Tak więc po niedzieli, jeśli nic nieoczekiwanego się nie stanie, postaram się trzasnąć reckę do ZP990+ ;)

Re: [zakupy] Śledzenie Przesyłek, status przesyłki

1 mar 2014, o 12:59

lajsta napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Kolego mam ten sam despatch co ty a nadal mam w trackingu poczty polskiej tylko to :

Nazwa zdarzenia Data i czas Jednostka pocztowa
Wysłanie przesyłki 2014-02-21 16:07 SINGAPORE SŘ2

?

Spoiler:

Re: [zakupy] Śledzenie Przesyłek, status przesyłki

1 mar 2014, o 15:36

zamawial ktos telefon przez DHL???????
po ilu dniach przychodzi i czy nie ma problemow???

Re: [zakupy] Śledzenie Przesyłek, status przesyłki

1 mar 2014, o 17:37

Tydzień, dwa. Zależy jak szybko nadadzą paczkę. Problemów nie ma.

Wysłane z mojego ZTE V975 przy użyciu Tapatalka

Re: [zakupy] Śledzenie Przesyłek, status przesyłki

1 mar 2014, o 17:51

Witam,

Otwarłem spór z sprzedawcą z powodu zaginięcia przesyłki na chińskiej poczcie ( od 16 stycznia leży w urzędzie celnym w Chinach) . Sprzedawca nie zaakceptował refundacji 100% środków tylko odpisał mi

"dear we had extend the time if 25 days sitll can not get it we will send a new one"

zgodzić się na żądania czy eskalować spór?
Odpowiedz