Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
13 wrz 2017, o 20:17
Cześć:) mam pewien problem. Sprzedający twierdzi, że wysłał paczkę 8 września i podał mi jej numer ale od 8 września nic się nie zmieniło w statusie. Dzwoniłem do dpd i twierdzą, że takiej paczki w ogóle nie ma. Tzn że nie została przejęta przez kuriera. Co mam robić? W zamówieniu na ali mam inny numer paczki i inny podał mi sprzedawca. Opinie ma dobre, w opisie produktu deklaruje dostawę w 5 dni kurierem. A tu już tydzień minal i nawet nie jest wysłana. Najgorsze jest To, że twierdzi że nie umiem sprawdzac stanu przesyłki i niby u niego pokazuje. Boję się bo to było trochę grosza, nawet jeśli oddadzą to za przewalutowanie już nie. A strasznie mi zależało, żeby to szybko przyszło.
13 wrz 2017, o 20:53
Jak na mój gust paczka już idzie (pośrednik zapewne transportuje ją z Chin do Europy do DPD).

Jak dotrze do Europy i trafi w ręce DPD, będziesz mógł śledzić na stronie DPD.
13 wrz 2017, o 21:01
Mhm to teraz się uspokoilem :) wiesz może ile czasu może zająć dostarczenie jej do mnie ?
13 wrz 2017, o 21:49
Kilka uwag:
1. Skoro u niego pokazuje to niech napisze na jakim serwisie to sprawdza i wklei ci screena
2. Jak się płaci "trochę grosz" to lepiej nie korzystać z karty PLN i przewalutowań. Zawsze warto założyć kartę walutową (nawet tylko dla jednej transakcji, bo przecież nic za tę kartę nie zapłacisz)
3. Gwarantował dostawę w 5 dni czy opisywał, że to mniej więcej tyle idzie (nie widziałem by ktoś gwarantował). Zapewne gwarantował 60 dni więc nic po tej obietnicy, bo ali nie przyzna ci zwrotu na tej podstawie przez upływem 60 dni.
4. Jak "strasznie zależy by szybko przyszło" to się nie kupuje w Chinach. Nawet jak koleś zrobi wszystko szybko to paczka może utknąć gdzieś zupełnie bez jego winy (i twojej) i nic nie poradzisz. Zakupy w Chinach i "szybko" nie idą w parze.
13 wrz 2017, o 21:53
U mnie wysłana niby od 04.09 nie ma nic w trackingu
https://tracking.dpd.de/parcelstatus?qu ... cale=en_D2Wysłane z mojego Xiaomi Mi5 przy użyciu Tapatalka
13 wrz 2017, o 21:55
1. Wkleił, powiedział gdzie, 17track. Ale problem w tym że sprawdzałem tylko na telefonie a ż tego co zauważyłem nie pokazuje tego samego co na pc. Na pc są te informacje, które u niego na ss.
2. To był pierwszy o prawdopodobnie ostatni tak drogi zakup
3. To w sumie powiedziałem tak dla dodania trochę emocji :p
4. Niestety tego w Polsce nie kupię
Mam nadzieję że wszystko się wyjaśni. Kolega admimek wytłumaczył.mi to i już chyba wszystko rozumiem :)
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
13 wrz 2017, o 22:52
Ciekawe że ten SFC obsługuje paczki DPD na trasie Chiny-Europa. Moją mimo że nr podobny 05168551535524 nie widać w trackingu SFC chociaż widać na stronie DPD, że jest preawizowana.
14 wrz 2017, o 08:34
Co do opóźnień DPD dostałem takie info od Chińczyka

Wysłane z mojego Xiaomi Mi5 przy użyciu Tapatalka
14 wrz 2017, o 08:42
Czyli pewnie dlatego Priority Line z Gearbest stoją tak długo bez zmiany trackingu :(
14 wrz 2017, o 15:33
"But we have urged DPD and pay more money to prioritize shipping your goods".
Majfrend. Jaki ty dobry i dbający... Tak się na dodatkowe koszty narażasz... XD
Piękne kopiuj/wklej na zamydlenie oczu.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.