Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
1 lut 2017, o 23:37
20 stycznia zamówiłem xiaomi redmi note 3 pro. Wybrałem opcje dostawy przez swiss post. 26 stycznia zostało mi udostępnione śledzenie paczki. Było wszystko okej.. do wczoraj... Od wczoraj na śledzeniu przesyłki wyskakuje błąd: "Przepraszamy, aktualnie obsługujemy bardzo dużą ilość zapytań. Prosimy spróbować ponownie za kilka minut." Czekałem 24 godziny i zadzwoniłem do poczty polskiej i powiedzieli mi, że z ich systemem śledzenia jest wszystko w porządku a mojej paczki im po prostu nie pokazuje... 26 stycznia została wysłana z singapuru (lub wczesniej). Co jest nie tak?
1 lut 2017, o 23:46
Myślę że to jest nie tak:
Zamiast odświeżać stronę co pięć minut, cierpliwie czekaj na przesyłkę.
1 lut 2017, o 23:50
Jest dokładnie tak jak piszą .
Nie patrz na śledzenie , będziesz zdrowszy i szczęśliwszy a gdy listonosz z zaskoczenia zapuka do drzwi twoja radość eksploduję :)
Możesz sprawdzić na innych stronach do śledzenia czy tam też jest "błąd".
1 lut 2017, o 23:59
Czy globalnie wszystkim Alipaczka przestała prezentować numery śledzenia Omnivy jako europejskiego partnera SF Express, czy tylko ja dostąpiłem tego zaszczytu? Dawno nie zamawiałem bezpłatną wysyłką, jedna z przesyłek wisiała mi na statusie
Shipment loaded at 【Europe Distribution Center】, send to next station
przez 10 dni, aż tu dziś wiadoma niespodzianka z mojego ulubionego Zabrza (z działającym na trackingu Poczty Polskiej numerem Omnivy obok numeru księgi magazynowej).
2 lut 2017, o 00:25
W aplikacji banggood też pokazuje błąd. Eh. Jak to wygląda jak będę musiał zapłacić vat? Przyjdzie mi list/mail/sms/zadzwoni telefon?
2 lut 2017, o 07:36
Będzie tak jak jest napisane w FAQ.
2 lut 2017, o 08:44
Niech kolega poda numer przesyłki to znajdziemy, jeśli została wysłana... Do mnie właśnie wczoraj dotarła przesyłka pocztą malezyjską, stała w WER Warszawa od 27 grudnia ubiegłego roku. Ogólnie wysłana 16 grudnia więc czas dostawy to 47 dni. Czekam jeszcze na kolejną która stoi na wer od 14 stycznia z tego roku...ta też idzie na rekord
2 lut 2017, o 11:28
RS912998725CH
Została wysłana na pewno. Tylko od 2 dni wyskakuje błąd przy śledzeniu na poczcie polskiej a po skontaktowaniu sie z poczta mówią, że z ich systemem śledzenia jest wszystko ok
2 lut 2017, o 11:38
Przesyłka została wysłana, następny status pewnie będzie gdy pojawi się w Szwajcarii, Nie widze powodów do nie pokoju, po prostu czekaj.
2 lut 2017, o 11:52
Nie sraj ogniem :D Ja jak zamawiałem na lightinthebox pocztą NL to też dostałem numer trackingowy który nie działał. Jak paczka pojawiła się w Holandii to dopiero numer zaczął działać.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.