@xZUMARx
Wiesz, że ten koleś co dzwonił rano to był właśnie kurier? Więc jak dzwoniłeś na końcu do tego kolesia (powinieneś zacząć od niego a nie od infolinii) to cię wkręcił, że przekazał adres kurierowi, bo to on był kurierem. Sam pracowałem w kurierce (nie DPD) i nigdy nikt nie dzwonił do moich klientów by potem mi przekazać uwagi (np zmiana adresu na inny rejon miasta). Jak paczka do mnie to też dzwonił kurier a nie nikt z biura. Być może brakło mu czasu i tyle.
Jutro sobota, więc niekoniecznie roznoszą paczki, ale u mnie w mieście chyba do godz 11 pracują, więc można podjechać i samemu odebrać (zapytaj).
A jak już dziś dzwoniłeś to trzeba było poprosić o numer telefonu do kuriera, bo jeśli faktycznie to ktoś z biura to rzeczywiście nic więcej nie mógł zrobić.
Poza tym, czemu tego pytania:
nie zadałeś temu kolesiowi,z którym rozmawiałeś już po pracy, przez telefon? On lepiej wie co u niego w firmie się robi w takich przypadkach.
Ludzie bez dostępu do internetu (i forum) to by wyginęli (przynajmniej niektórzy).
Zadzwoń jutro i zapytaj coś w tym stylu:
"Dzień dobry. Wczoraj dostałem informację, że macie państwo dla mnie przesyłkę. Z uwagi na to, że pracuję do godz 17 prosiłem by kurier dostarczył ją na adres pracy, zostało mi obiecane, że tak się stanie. Niestety do godz 17 kurier się nie pojawił. W domu również nie zastałem awizo z próby doręczenia.
Chciałbym zapytać co się dzieje z moją paczką i kiedy będzie dostarczona? Czy jeśli dzisiaj bym do państwa podjechał to czy mogę ją odebrać osobiście? Jeśli nie to czy mogę prosić o numer telefonu do kuriera bym mógł się z nim skontaktować w poniedziałek w sprawie dostawy?"
Uzyskane w ten sposób informacje będą miały większą wartość niż pytanie na forum czy paczkę odesłali. Co byś zrobił gdyby @skazi napisał, że odesłali? Jak odesłali to i tak lepiej ich spytać na które lotnisko jedzie samochód z paczką i goń wtedy :D:D:D:D