Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
12 sie 2016, o 18:43
post287029.html?hilit=sky56#p28702910 stron do tylu, lenistwo?

nawet w FAQ na pierwszej stronie link jest.
12 sie 2016, o 19:28
Panowie i Panie, czy jesteście w stanie znaleźć jakiś kolejny status paczki RS108404304EE niż ten z 6 sierpnia? Myślicie że nic się nie ruszyło od 6 sierpnia? Martwić się?
Wysłane z mojego Moto G (4) przy użyciu Tapatalka
12 sie 2016, o 20:40
Czym? Tym że nic się nie zmieniło przez 6 dni? Poważnie?
12 sie 2016, o 22:00
Podobno paczucha wysłana przez sklep 31 dni temu dokładnie. Trochę to nie pokojacce po trakingu, nie uważasz?
Wysłane z mojego Moto G (4) przy użyciu Tapatalka
12 sie 2016, o 22:36
Nie, nie uważam. Trackingi poczty estońskiej do momentu przyjścia przesyłki do Estonii nie są zbyt dokładne i rozbudowane, więc mnie by tu nic nie niepokoiło. A i to, że przesyłka jest w drodze miesiąc, to też nic niezwykłego. Jeśli jest miesiąc, bo tego po trackingu nie widać, a nie utożsamiaj momentu podania numeru z wysyłką.
13 sie 2016, o 14:02
Dzięki kolego za pomoc. Dam znać jak przesyłka dotrze. Pozdrawiam
Wysłane z mojego Moto G (4) przy użyciu Tapatalka
13 sie 2016, o 21:29
Moja przesyłka pojawiła się w trackingu dopiero po 10 dniach a też poszła tym przewoźnikiem estońskim.
13 sie 2016, o 23:01
Kolego dostałeś juz paczuche?Generalnie to dla mnie nowy przewoźnik. Musimy mieć cierpliwości co nie miara:)
Wysłane z mojego Moto G (4) przy użyciu Tapatalka
14 sie 2016, o 00:57
20 czerwca Kupiłem w sklepie (Shenzhen Hao Han Ying Guang Technology Co., Ltd.) telefon, sprzedawca "wysłał" mi go 35 dnia było to na kilka godzin przed minięciem terminu jaki go obowiązywał na wysłanie towaru. Otrzymałem od niego najprawdopodobniej fałszywy numer przesyłki (RS576678123NL) wraz z linkiem do serwisu trakingowego
http://www.17track.net/en/ . Aktualnie minęło już sporo ponad 9 dni po jakich to powinienem móc śledzić przesyłkę, jednak nie mogę tego robić, serwis przesyłki nie znajduje. NL na końcu numeru przesyłki wskazuje na PostNL International Mail, na stronie tego przewoźnika przesyłka również nie zostaje odnaleziona. Więcej... niektóre serwisy takie jak np. AliPaczka twierdzą, że numer ma złą sumę kontrolną i najprawdopodobniej jest fałszywy. Teoretycznie paczka powinna dotrzeć do mnie najpóźniej 26 września 2016. W międzyczasie wymieniłem ze sprzedawcą kilka wiadomości, na początku w czasie przygotowywania przesyłki, gdzie sprzedawca mamił mnie opowieściami o problemach z dostawcą towaru, jak i teraz prosząc go o poprawny numer paczki, gdzie otrzymałem dokładnie ten sam numer wraz z linkiem do serwisu trakingowego. Nadmieniam, że sprzedawca na stronie sklepu nie pisał, że nie ma towaru na stanie i że jest to preorder.
Aktualnie jestem już zmęczony ciągłym oczekiwaniem na przesyłkę, która z pewnością nie dotrze, chciałbym aby zwrócono mi pieniądze. Proszę o poradę jak się do tego zabrać, nie wiem czy i kiedy powinienem otwierać spór, nie chciał bym stracić pieniędzy. Wolał bym te pieniądze wykorzystać na zakup telefonu u innego sprzedawcy.
14 sie 2016, o 01:05
Jak placiles ?
Wysłane z mojego Moto G (4) przy użyciu Tapatalka
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.