Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
29 gru 2015, o 21:31
Witajcie,
Miesiąc temu zamówiłem tel, niecałe 3 tygodnie temu chińczyk podał tracking: RF366446777SG. W zeszłym tygodniu był status "Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)", a od paru dni brak info, czyli rozumiem, że jeszcze nie wysłał przedmiotu? Jeśli tak, to zakładać spór?
29 gru 2015, o 21:37
Może lepiej najpierw pogadać ze sprzedawcą.
29 gru 2015, o 21:43
Pisałem do niego w zeszłym tygodniu to odpisał, że tamten status oznacza, ze ich poczta otrzymała paczkę i jest gotowa do wysłania. Śmierdzi mi tu...
29 gru 2015, o 21:52
Twoja paczka jest juz na lotnisku w Singapurz albo co bardziej prawdopodobne leży w wawie nie zeskanowana:
RF366446777SG 904731-151210-2699 Singapo SPack IMAIR POLAND 2015-12-11 23:59,SINGAPORE / Arrive at Airport
2015-12-11 23:59
SINGAPORE / Arrive at Airport
2015-12-11 18:54 HONG KONG - HONG KONG / Shipment arrived at facility
2015-12-11 18:54 HONG KONG - HONG KONG / Shipment operation completed
2015-12-11 18:00 HONGKONG / Depart from Airport
2015-12-11 16:00 HONGKONG / Depart from facility
2015-12-11 15:13 香港仓储 / Leaving the operating point
2015-12-11 14:00 HONGKONG / Arrive at facility
2015-12-10 19:44 香港仓储 / Packing the operating point
2015-12-10 19:43 香港仓储 / Picking the operating point
2015-12-10 19:20 香港仓储 / Picking the operating point
2015-12-10 19:16
Shipment information received
29 gru 2015, o 23:25
Otworzyem spor chinczykowi , ale serwis napisal mi ze jesli w ciagu 3 dni nie skontaktuje sie z local post(chodzi o poczte w moim miescie czy WER Warszawa ?) z pytaniem o "claim code" to przekaza pieniadze chinczykowi. CO TO JEST CLAIM CODE ?
29 gru 2015, o 23:30
Może ktoś napisać jak wyglada sytuacja z moimi paczkami?
1)

2)

3)

4)
Tu mam numer paczki, ale nie wiem gdzie sprawdzić status 02461098021 (China Post Ordinary Small)
Przed tymi paczkami zamawiałem pasek do zegarka i dotarł w 9 dni, a teraz końca nie widać.
29 gru 2015, o 23:34
Small Packet sprawdzisz klikając "Track Order" w zamówieniu na Aliexpress.
29 gru 2015, o 23:57
Im chodzi żebyś to ty złożył reklamację na poczcie i podał jej numer. Ale to sprzedawca ma zrobić. Postrasz ich może PayPal'em albo Charge back'iem jeśli kartą płaciłeś.
30 gru 2015, o 00:55
Kupiłem sobie 15 grudnia dwa RN2 od Goldwaya. Wysłane zostały 18 grudnia (pocztą NL) i już dziś zostały doręczone (od momentu wejścia do WER Warszawa, do mnie szły tylko dwa dni). Świetne tempo jak na okres świąteczny!
30 gru 2015, o 01:39
Im chodzi żebyś to ty złożył reklamację na poczcie i podał jej numer. Ale to sprzedawca ma zrobić. Postrasz ich może PayPal'em albo Charge back'iem jeśli kartą płaciłeś.
Płaciłem karta, tylko spór trafił w mediacje bo Chińczyk nie chciał pomóc, oni teraz chcą tak jak napisałeś reklamacji. Zarówno Chińczyk jak i dhgate.com mają status przesyłki gdzie jest napisane że paczka jest w transporcie do Polski ale nie ma wzmianki od 28.11.2015, że dojechala do Polski. Co mam zrobić? HELP
30 gru 2015, o 13:57
kupione 12.XI, wysłane 14.XI, tracking pojawił się prawie miesiąc potem

wie ktoś co się dzieje?