Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
2 gru 2015, o 13:21
Czekać trzeba by paczka dotrzeć mogła.
2 gru 2015, o 13:34
Co o tym sądzicie, zamykać spór czy poczekać te kilka dni aż pojawi się w systemie?
Wg. mnie jest to trochu podejrzane że paczka ma iść najpierw do niemczech a następnie do polski.
Pozdrawiam ;)
Tak samo podejrzane może być, że paczka idzie do Holandii a potem do Polski. Bez przesady. Sprzedawca podał błędny tracking - to ostatnio popularna praktyka. Ja bym śledził ten nowy numer, który podał i ewentualnie za jakiś czas (miesiąc) założył spór.
Sent from my GT-I8200N using Tapatalk
2 gru 2015, o 13:35
pytanie do tych, którym postnl w końcu dowiózł do PL spóźnione paczki, lecą na vat czy spokojnie wszystko ? :D bo to już by było chamstwo, tyle czekania a na koniec vat
moja nadal wisi w powietrzu :(
@grzegi oj oj nie chodziło mi, że to z ich strony dosłownie chamstwo, tak o ogółem napisałem... czeka się prawie 4 tyg. z Holandii do Polski i na końcu vat :D oczywiście każdemu życzę bez vatu
więc nie bądź taki do przodu.
Ostatnio edytowano 2 gru 2015, o 13:46 przez
rakieten, łącznie edytowano 3 razy
2 gru 2015, o 13:35
Jakie chamstwo? Rolą celników jest sprawdzanie paczek i względnie wybieranie tych do oclenia. Zupełnie ich nie obchodzi ile szła Twoja paczka, bo to nie oni są odpowiedzialni za jej transport. Więc żadnego chamstwa z ich strony tutaj nie ma. Wykonują swoją pracę i tyle.
2 gru 2015, o 13:58
Co o tym sądzicie, zamykać spór czy poczekać te kilka dni aż pojawi się w systemie?
Wg. mnie jest to trochu podejrzane że paczka ma iść najpierw do niemczech a następnie do polski.
Pozdrawiam ;)
Nie otwieraj sporu. Ten tracking który otrzymałeś z końcówką DE to Deutsche Post i paczka najpierw leci do Frankfurtu a potem do Polski. Tak samo jest w przypadku wysyłki pocztą holenderską (najpierw Holandia potem Polska). To sensowna poczta, przedwczoraj dostałem paczkę po 10 dniach od wysłania więc nie narzekam. Śledź na 17track, chyba najwięcej informacji tam uzyskałem. Jednak trzeba trochę poczekać aż numer śledzenia znajdzie się w systemie więc okaż trochę cierpliwości (ja czekałem 5 dni).
2 gru 2015, o 14:07
Co o tym sądzicie, zamykać spór czy poczekać te kilka dni aż pojawi się w systemie?
Wg. mnie jest to trochu podejrzane że paczka ma iść najpierw do niemczech a następnie do polski.
Pozdrawiam ;)
Nie otwieraj sporu. Ten tracking który otrzymałeś z końcówką DE to Deutsche Post i paczka najpierw leci do Frankfurtu a potem do Polski. Tak samo jest w przypadku wysyłki pocztą holenderską (najpierw Holandia potem Polska). To sensowna poczta, przedwczoraj dostałem paczkę po 10 dniach od wysłania więc nie narzekam. Śledź na 17track, chyba najwięcej informacji tam uzyskałem. Jednak trzeba trochę poczekać aż numer śledzenia znajdzie się w systemie więc okaż trochę cierpliwości (ja czekałem 5 dni).
2 gru 2015, o 15:28
W 4 dni z Holandii do mnie , dziś już paczka jest u mnie w domku
A z Chin do Holandii prawie 3 tygodnie.
Na szczęście bez vat , warto było czekać :)
2 gru 2015, o 16:04
Tak na marginesie, to chyba w zależności od powodu sporu po jego zamknięciu zamówienie było finalizowane i kasa wędrowała do sprzedawcy albo do klienta (jak refund).
Zobacz więc, czy przypadkiem nie pozbawiłeś się możliwości sporu kończąc go, potwierdzając że wszystko jest ok :P
2 gru 2015, o 16:35
Tak na marginesie, to chyba w zależności od powodu sporu po jego zamknięciu zamówienie było finalizowane i kasa wędrowała do sprzedawcy albo do klienta (jak refund).
Zobacz więc, czy przypadkiem nie pozbawiłeś się możliwości sporu kończąc go, potwierdzając że wszystko jest ok :P
Zamówienie jest finalizowane jeśli w trakcie trwania sporu mija termin ochrony 60 dni, i wtedy anulujesz spór także wszystko jest ok i w razie problemów mogę znów otworzyć spór :)
Pozdrawiam ;)
2 gru 2015, o 16:54
Komuś się ruszyły paczki z NL do PL (z tych mocno opóźnionych)?
2 gru 2015, o 16:55
Spróbuj poczytać kilka stron wstecz.
2 gru 2015, o 17:00
Dalej nic, status bez zmian... x600 kupiona 11.11 a liczyłem że na Mikołaja dojdzie :(