Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
2 gru 2015, o 08:25
Często listonosz wali w kulki z paczko-listami. Czasami mam wrażenie, że zostawiają na poczcie nawet bez zawierania i potem zapominają wypisać awizo. Jest na twojej poczcie albo na głównej. Tylko weź zapisz sobie numer przesyłki bo mogą pytać.
2 gru 2015, o 10:31
Siemka wszystkim ;)
Na ali zakupiłem pewną rzecz, był to mój pierwszy zakup i niestety nie obyło się bez przeszkód.
Po 7 dniach od wysyłki przedmiotu nie byłem w stanie go śledzić (RN12xxxxxxMY wysyłka miała być China Post a jak widać nr z malezji i podejrzanie prosty) i napisałem do sprzedawcy co jest grane. Brak odpowiedzi spowodował że otwarłem spór i sprzedający błyskawicznie odpowiedział:
Co o tym sądzicie, zamykać spór czy poczekać te kilka dni aż pojawi się w systemie?
Wg. mnie jest to trochu podejrzane że paczka ma iść najpierw do niemczech a następnie do polski.
Pozdrawiam ;)
2 gru 2015, o 10:32
To nie sa nr trackingowe DHL a na pewno nie ten drugi to SingaporePost, sprawdz sledzenie na
http://www.en.4px.com bądź na
http://www.singpost.com wszystko działa.
Co do pierwszego numeru to nie mam pojecia jaka to poczta.
2 gru 2015, o 11:31
7 dni czekania i już spór.
Jak ktoś nie płaci ekstra za kuriera, to może się zacząć martwić nie wcześniej jak miesiąc od zamówienia.
Wcześniej to czekać, czekać i jeszcze raz czekać
2 gru 2015, o 13:04
No tak, ale okazało się że jednak nr jest zły więc spór uzasadniony.
2 gru 2015, o 13:09
Witam! Pierwszy raz od kiedy kupuję na ali czyli od lipca a (zamawiałem dużo rzeczy) nigdy nie miałem tak, żeby trakcing przystopował przesyłka rejestrowana, (China Post Air Mail nie China Ordinary...) .Wszystko inne zamówione przedmioty z wyprzedaży 11.11 doszły i obyło się bez problemów, aczkolwiek moja paczka nie. Niebawem mijają 2 tygodnie od kiedy tracking stoi. Napisałem maila do China Postu i do sprzedawcy, china post nie odpisał, sprzedawca prosił o cierpliwość. Przeglądałem forum i znalazłem podobobne sytuacje aczkolwiek żadna nietyczyła się China Postu. Czy jest jeszcze szansa, że niniejsza paczka dojdzie? Miał ktoś podobne doścwiadczenie tylko, że China Postem? Czy można coś jeszcze zrobić po za czekaniem? Z góry dziękuję i pozdrawiam, proszę o wyrozumiałość bo to pierwsza sytuacja tego typu, która mi się niestety przytrafiła. Poniżej załączam screenshot.
2 gru 2015, o 13:21
Czekać trzeba by paczka dotrzeć mogła.
2 gru 2015, o 13:34
Co o tym sądzicie, zamykać spór czy poczekać te kilka dni aż pojawi się w systemie?
Wg. mnie jest to trochu podejrzane że paczka ma iść najpierw do niemczech a następnie do polski.
Pozdrawiam ;)
Tak samo podejrzane może być, że paczka idzie do Holandii a potem do Polski. Bez przesady. Sprzedawca podał błędny tracking - to ostatnio popularna praktyka. Ja bym śledził ten nowy numer, który podał i ewentualnie za jakiś czas (miesiąc) założył spór.
Sent from my GT-I8200N using Tapatalk
2 gru 2015, o 13:35
pytanie do tych, którym postnl w końcu dowiózł do PL spóźnione paczki, lecą na vat czy spokojnie wszystko ? :D bo to już by było chamstwo, tyle czekania a na koniec vat
moja nadal wisi w powietrzu :(
@grzegi oj oj nie chodziło mi, że to z ich strony dosłownie chamstwo, tak o ogółem napisałem... czeka się prawie 4 tyg. z Holandii do Polski i na końcu vat :D oczywiście każdemu życzę bez vatu
więc nie bądź taki do przodu.
Ostatnio edytowano 2 gru 2015, o 13:46 przez
rakieten, łącznie edytowano 3 razy
2 gru 2015, o 13:35
Jakie chamstwo? Rolą celników jest sprawdzanie paczek i względnie wybieranie tych do oclenia. Zupełnie ich nie obchodzi ile szła Twoja paczka, bo to nie oni są odpowiedzialni za jej transport. Więc żadnego chamstwa z ich strony tutaj nie ma. Wykonują swoją pracę i tyle.