Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
23 lut 2015, o 14:36
Na prawdę wierzysz, że to cokolwiek da?

W jaki sposób miałoby to przyśpieszyć przesyłkę?
23 lut 2015, o 14:38
Czyli co wychodzi na to że nic z Singapuru nie wyleciało ?
RF317477631SG moja paczka ma status Despatched to ATC więc powinna lecieć do Polski ? Czy leży na lotnisku ?
23 lut 2015, o 15:06
Chińscy pocztowcy to debesciaki paczke nadana 14.02 dzisiaj odebrałem. A Singapur daje ciała na całej linii paczka wylądowała u nich 17.02 a w statusie do dziś Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article). A myślałem że biznes w Singapurze jest poważniejszy od tego chińskiego.
23 lut 2015, o 15:12
Ale zdajesz sobie sprawę, że następnym razem może być dokładnie odwrotnie?
Nie wyciągajcie zbyt daleko idących wniosków na podstawie kilku przesyłek.
23 lut 2015, o 15:13
ja od 4 dni mam taką informację: Poland Arrive at Poland Airport-(Yanwen's Track End). oznacza to, że paczka powinna być w PL? w systemie poczty polskiej dalej jej nie widać.
23 lut 2015, o 15:15
Bo to Yanwen, która w Polsce idzie jako nierejestrowana.
Jakbyś zajrzał do FAQ, to byś o tym wiedział.
23 lut 2015, o 15:22
to jest mój nr przesyłki RE109095968
EN stąd nie wiedziałem, że jest nierejestrowana.
23 lut 2015, o 15:34
Uważam że warto wywierać na nich presję. Jeżeli ich przepisy mówią o tym że przesyłka powinna opuścic kraj w ciągu 8-10 dni roboczych to wina leży ewidentnie po ich stronie. I nie są to incydentalne przypadki. Ostatni despatch z Singapur SR2 miał to były przesyłki nadane 6.02
23 lut 2015, o 15:40
Oj rzepek2, Ty to musiałbyś poczekać na przesyłkę 9-10 tygodni jak ja i wielu innych użytkowników tego forum. Może wtedy zrozumiałbyś czym są zakupy w Chinach, trochę byś przystopował i nabrał odrobinę rozsądku. Ale jest szansa, że po jakiejś 15-20 przesyłce nauczysz się jak to funkcjonuje i zrozumiesz, że teraz po prostu się ośmieszasz.
23 lut 2015, o 15:52
Przesyłka rzekomo nadana przez pocztę holenderską w dniu 12.02 (zdjęcie rzeczywiste z adresem otrzymane od sprzedawcy) w dniu 17.02 pokazała się jako pre-adviced na stronie post nl (data pre-adv 16.02). I nadal się stan nie zmienia? Rozumiem, że świętowali ale chyba już koniec uciech. Znaczy wygenerowali numer i czekają na kuriera (analogia jak w PL)?. Prośba do bardziej doświadczonych,lub do innych, którzy zamówili przed chińskim długim weekendem, o poradę .
23 lut 2015, o 15:57
Różni sprzedawcy mają różnie ustawioną przerwę świąteczną, najwcześniej wracają do pracy 24 lutego, ale są i tacy, którzy zaczynają dopiero 3 marca. Jest tak jak piszesz, numer wygenerowany, przesyłka czeka na dostarczenie na pocztę a stanie się to wtedy gdy wrócą do pracy.
23 lut 2015, o 16:09
Nie rozumiem Twoich wypowiedzi, jesteś rzecznikiem poczty singapurskiej. Za każdym razem jak coś napiszę to wrzucasz kamyczek do ogródka albo usuwasz moje wpisy. Tak się składa że to nie moja pierwsza przesyłka. Tak że proponuję trochę dystansu do siebie i innych
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.