Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
27 lis 2014, o 21:12
@Malojk
Mojemu koledze
Zwolnienie przesyłki przez urząd celny 2014-11-19 11:01 WER Zabrze
27 lis 2014, o 21:15
Oczywiście, ze dostanie full refund. Miałem taki przypadek z powerbank. Sprzedawca nie chciał wrócić kasy, a ja już miałem powerbank od innego dostawcy. Eskalowałem i Ali przyznało mi rację. "Full refund if product is not received in 60 days" - nie trzeba być orłem z angielskiego chyba? Sam sobie przeczysz pisząc "jeśli nie dostaniesz towaru w określonym czasie". Dokładnie, czas jest określony i jest to 60 dni.
27 lis 2014, o 21:29
A czy Ty przeczytałeś chociaż Jego posty, czy tylko ostatni? Jakbyś przeczytał to wiedziałbyś, że gość chce rekompensatę za opźniene dostawy, czyli towar dostaje ale że dostał go zbyt późno to sprzdawca ma mu wypłacić jakąś gratyfikację.
Pewnie, że można to wykorzystać i w określonych sytuacjach mieć i towar i pieniądze, ale czy to uczciwe? Chciałbyś sam być tak traktowany? Chyba nie taki jest cel ochrony kupującego.
27 lis 2014, o 22:44
To Ty przeczytaj uważnie. Gość wcale nie ma towaru, a 2 miesiące mijają. Nie dostał przesyłki, nie wiadomo co się z nią dzieje. Dasz głowę, ze przyjdzie? A żółty będzie w nieskończoność wydłużał czas, a Ty masz być "patient". 2 miesiące to dwa miesiące, gość sprzedając zgadza się na te zasady. Przyjdzie przesyłka to się można skontaktować albo nie odebrać jeśli nie jest już potrzebna, ale na dzień dzisiejszy gość ma zamrożoną kasę, a żółty każe mu czekać i nie jest w stanie powiedzieć ile ma czekać.
27 lis 2014, o 22:51
To Ty przeczytaj uważnie. Gość wcale nie ma towaru, a 2 miesiące mijają. Nie dostał przesyłki, nie wiadomo co się z nią dzieje. Dasz głowę, ze przyjdzie? A żółty będzie w nieskończoność wydłużał czas, a Ty masz być "patient". 2 miesiące to dwa miesiące, gość sprzedając zgadza się na te zasady. Przyjdzie przesyłka to się można skontaktować albo nie odebrać jeśli nie jest już potrzebna, ale na dzień dzisiejszy gość ma zamrożoną kasę, a żółty każe mu czekać i nie jest w stanie powiedzieć ile ma czekać.
No to chyba walcze o full refund Panowie i niech sobie bierze ten telefon :)
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
27 lis 2014, o 23:48
Przesyłka wysłana przez Belgium Post, zamówiona na 11.11, odebrana dzisiaj.
Jak widać nie tylko China Post ostatnio szybko pracuje :)
28 lis 2014, o 12:41
Belgijska poczta jest niezwykle szybka :) 2 rzeczy przyszły w 2 tygodnie. :)
28 lis 2014, o 12:44
EEE tam to dlugo jaka tam niesamowitosc w tym :D?
Mi ostanio china post 1 rzecz przyszla do wawy w 4 dni na 5 dzien u mnie. A druga 5 dni do wawy a 7 dnia u mnie. :D
28 lis 2014, o 12:45
Tyle, że to nie jest akurat norma, normą u CP są dostawy 4-5-tygodniowe
28 lis 2014, o 12:51
Dzisiaj doszła moja paka nadana za pomocą Sweden Post. Szła dokładnie 23 dni. Jako ciekawostkę podam, że została otwarta i poddana rewizji w Urzędzie Celnym. Na paczce jest nalepka "
Rewizję przeprowadzono na podstawie Art. 48 ustawy o Służbie Celnej".

Pierwszy raz mam coś takiego.
Druga paka z NL Post już dotarła do Polski (17 dni od zakupu) i oczywiście już jest status, że będzie zatrzymana w urzędzie celnym