Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
24 cze 2014, o 11:55
Skąd niby wiesz, ze została wysłana? Bo Chińczyk Ci tak napisał?
24 cze 2014, o 11:58
No to teraz kolej na 4146 xD
24 cze 2014, o 12:02
Raczej wymyślił, miał pozytywne opinie, teraz się chyba zwinął. Bo nie ma więcej jego produktów, napisałem do niego nie dawno o ten numer, na razie nic nie odpisuje. Mam szansę na odzyskanie $ ?
24 cze 2014, o 12:04
Skąd niby wiesz, ze została wysłana? Bo Chińczyk Ci tak napisał?
Pojawił się numer trackingowy na ali.
24 cze 2014, o 12:08
shayk
- Kod:
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
Info ze strony 4px z datą dzisiejszą
24 cze 2014, o 12:15
Mógłbyś wytłumaczyć co to znaczy i za ile paczka powinna być w Polsce?
24 cze 2014, o 12:27
To znaczy że przesyłka prawdopodobnie jest w Shenzen, stamtąd poleci do Singapuru a stamtąd już do PL, wtedy na stronie singpostu będziesz miał dalszy tracking.
Nie wiem ile teraz lecą SG ale chyba jakieś 2-3 tygodnie to trwa.
24 cze 2014, o 12:35
Dzięki, to dziwne bo wybrałem przesyłkę ChinaPost a nie SG...
24 cze 2014, o 12:39
Za buty zapłaciłem 04.06 (43$), wysłał on towar niby 05.06, niestety numer przesyłki nie został znaleziony na stronie 17track, mało tego gdy wchodzę na aukcję zakupu, na ten snapshot i klikam w "View this supplier's products" to wyskakuje błąd "Sorry, your search ' ' did not match any products. Please try again." (Tak jakby się sprzedawca zwinął)
Przed zakupem uważnie prześledziłem opinie, miał tam ich 92,5% pozytywnych,a było ich wiele. Co mogę w tej sytuacji zrobić, włączyć spór? Odzyskam wtedy pieniądze?
Z góry dzięki za pomoc.
24 cze 2014, o 12:46
Na początek podaj może ten nr paczki, sprawdzi się czy w ogóle jest prawdziwy czy może z d*py wzięty.
Podaj też link do sprzedawcy.