Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj') Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
U mnie poczta Holenderska, ale dziś o 5 rano ruszyła na moja pocztę, więc wreszcie będę miał telefon Wychodzi na to że mają bardzo dużo paczek i stąd te opóźnienia.
Status Date Status Description 24-05-2014 Received from Customer 26-05-2014 Despatched to overseas (Country code: PL) 02-06-2014 Arrived at overseas (Country code: PL)
Czyli że doszło i jest w Polsce?.
Ponowię pytanie, tylko z ciekawości. Despatch np. 1426 powołujecie się na SR2 lub SR5. O co chodzi z tymi literkami "2" i "5" na końcu?.
Re: [zakupy] Śledzenie Przesyłek, status przesyłki
3 cze 2014, o 10:06
NIech mnie ktoś uszczypnie, bo inaczej rozniosę PP.
Napisałem do nich mail:
Spoiler:
Witam serdecznie,
Dziękuję a odpowiedź na mój email. Jednak chciałbym zaznaczyć kilka kwestii.
Przyznam się, że kolejna odpowiedź w postaci identycznego szablonu nie jest zbytnio satysfakcjonująca. Choć tym razem widzę, że udało się ustalić prawidłowy kraj nadania, gdyż tydzień temu w odpowiedzi na moją wiadomość zostałem poinformowany, że krajem nadania są Chiny.
Kolejną rzeczą jest sprawa informacji tzw. "trackingu" i miejsca gdzie znajduje się aktualnie przesyłka. Zdaję sobie sprawę, że system wykaże tylko tyle informacji, ile zostało do niego wprowadzone. Jednak problem nie leży w systemie informacji. Z mojej rozmowy z przedstawicielem SingPost wynika jasno, że paczka została wysłana do Polski w dniu 10 maja i po takim okresie czasu już się na terenie kraju. Świadczy o tym m.in. to, że paczki później wysłane przez SingPost dotarły do adresatów. Jasno z tego wynika, że problem nie leży w informacji zawartych w systemie przez SingPost, co raczej po stronie Poczty Polskiej. W odpowiedzi dowiedziałem się, że : "Dopóki przesyłka fizycznie nie dotrze do naszego kraju nie będziemy mogli ustalić jej statusu". To skoro paczki wysłane w okolicy 10 maja są na terenie Polski a Państwo nie mogą ustalić ich statusu, to w takim przypadku co sie z nimi dzieje? Z tych wszystkich przesłanek można wywnioskować tylko jedno, że nieposortowane i nieprzeskanowane przesyłki zalegają gdzieś w magazynach i są przykrywane kolejnymi, które docierają do kraju.
Mój głos jest jednym z kilkuset oczekujących na przesyłkę wysłaną w tym okresie z Singapuru do Polski. Dlatego proszę o skontaktowanie się z WER Warszawa (z którym skontaktowanie się jest wręcz niemożliwe) i pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Z wyrazami szacunku,
A co dostałem w odpowiedzi?
"Uprzejmie informujemy, że przesyłki przyjęte w Polsce są rejestrowane w systemie. Dopóki przesyłka fizycznie nie dotrze do naszego kraju nie będziemy mogli ustalić jej statusu.
Z poważaniem, XXXXXX"
Czy oni tych ludzi na obsłudze klienta uczą tylko gotowych formułek? Ręcę opadają...