Cześć.
Mam problem z serwisem Cubota. W grudniu 2020 kupiłem na ich oficjalnej stronie smartwach Cubot C3. Bardzo fajny, prosty ale funkcjonalny - dla mnie idealny zamiennik opaski miband który wygląda jak zegarek. Los chciał, że sprzęt się zepsuł. Polski dystrybutor powiedział - wal się i pisz tam gdzie kupiłeś. Więc napisałem do "Cubota" i dostałem odpowiedź.
Dziwnie to brzmi więc zanim wysłałem próbowałem z każdej strony dowiedzieć się gdzie wysyłam zegarek. Google maps, street view itp. Nic nie znalazłem - jakaś hala na zadupiu. Telefon nieaktywny. Zegarek wysłany. Wg trackingu PP paczka doręczona 25 czerwca:
https://emonitoring.poczta-polska.pl/?n ... 37&lang=pla typ mi ciągle pisze, że oni paczki nie dostali i teraz jest jeszcze nowy numer telefonu - +48 511185387 - którego k...wa nikt nie odbiera!
Mam dowód nadania z poczty przesyłki, tracking (przesyłka doręczona), dwa numery telefonu z czego jeden nieaktywny a drugiego nikt nie odbiera.
Czy ktoś mi może podpowiedzieć co mogę dalej zrobić? Czy po prostu czekać aż łaskawie ktoś mi odbierze telefon z tego 511?