Ponieważ występują pewne niejasności, opiszę procedurę jeszcze raz.
Zgłoszenia dokonujemy poprzez wysłanie email (w j. angielskim) do obsługi klienta Cubot (
cubot100@cubot.net,
cubot1018@cubot.net lub sprawdzamy aktualny email na stronie
http://www.cubot.net/support/).
Nie kontaktujecie się z M.B.B. Logistics! Email należy wysłać do firmy Cubot.W treści emaila podajemy model telefonu i rodzaj usterki oraz informację, że chcemy uszkodzony telefon chcemy wysłać do Polski (Cubot ma także centrum serwisowe w Chinach).
Obsługa klienta odeśle formularz postaci:
Telefon wysyłamy na poniższy adres, a obsłudze odsyłamy w emailu numer przesyłki (najlepiej w formie linku do śledzenia) oraz wypełniony formularz.
CUBOT SERVICE CENTER(WWQ)
M.B.B. Logistics Sp. z o.o.
os. Przemysłowe 21
69-100 Słubice
Po zdiagnozowaniu telefonu obsługa poda koszt naprawy (o orientacyjny koszt można zapytać jeszcze przed wysłaniem telefonu). Za naprawę płacimy PayPalem na konto firmy Cubot (obsługa wysyła email z żądaniem zapłaty). Po opłaceniu naprawy telefon wraca kurierem DHL na podany w formularzu adres bez dodatkowych opłat (telefon wysyłany jest z Polski).