Tak jak zawsze.
1. Pisze maila na
cubot100@hafury.com po angielsku że mi sie telefon popsuł.
2. Odpisują że ok. Mam wypełnić to:
- Kod:
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
3. Wypełniam w mailu i odsyłam.
4.
Drukuje to i wkładam do pudełka z komórką.5. Idę na pocztę i wysyłam na adres:
- Kod:
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
6.Koniecznie napisać to na przesyłce:
The shipping Mark : CUBOT SERVICE CENTER 7. Wysyłam im na maila numer przesyłki.
8. Jak przesyłka dojdzie to odpisują że ją już mają.
9. Po jakimś czasie piszą że telefon naprawiony i wysyłają ( podają numer przesyłki)
10. W sytłacji jak trzeba coś płacić to pytają się czy mają naprawiać.
11. Jeśli chcesz naprawiać to podają konto PayPal.
ps.Nie wiem czy to naprawiają w Chinach ale na pudełku zawsze mam coś popisane po chińsku. Z kolei nie trwa to dłużej nigdy niż kilkanaście dni.
Piszą też żeby nie wysyłać Pocztą krajową tylko kurierami. Ja wysyłam i nie ma problemów.