Promocje i oferta sklepu GearBest.com
23 maja 2016, o 08:04
Właśnie jedyna paczka w mojej "karierze" zakupowej jaka zginęła to... paczka nierejestrowana.
23 maja 2016, o 16:52
Odebrałem paczkę - na szczęście czekała na poczcie. Także wszystko dobrze się skończyło i kamerką jest już u mnie.
Nie polecam przesyłek nierejestrowanych u nas w kraju szkoda nerwów - tak jak pisałem wcześniej dziwię się że towar o takiej wartości wysyłany jest w ten sposób.
Swoją drogą to ciekawe jakby zakończyła się sprawą gdyby przesyłkę sobie ktoś "zawinął". Ani sklep ani ja nie udowodnilibyśmy, że paczkę otrzymałem lub nie.
Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
23 maja 2016, o 19:29
No tak jak się skąpi i nie chce wydać 2$ na rejestrowaną to jest później stres.
23 maja 2016, o 20:12
Taaaa, zostałem rozgryziony szkoda mi było 2$ :)
Albo nie było informacji przy składaniu zamówienia o tym, że w kraju przeznaczenia będzie nierejestrowana albo najzwyczajniej ją przeoczyłem.
W życiu nie kupił bym kamery za ponad 100$ nierejestrowana przesyłką
Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
24 maja 2016, o 18:18
Ubezpieczenie nie działa, wyślą ponownie jak zapłacisz im 50$. Polegaj na ochronie z Paypala.
Wysłane z mojego X800+ przy użyciu Tapatalka
25 maja 2016, o 13:51
Aż tak by kłamali... niewiarygodne! A za co te 50$ ??
26 maja 2016, o 14:20
maly post pchwalny dla sklepu
17.05 zamowilem glosnik xiaomi prostokątny najnowsza wersja. po 6 godzinach mialem juz numer paczki (belgium post). paczka doszła wczoraj 25.05. imho rewelacja 7 dni roboczych :)
od statusu
it will take 2-8 days to complete delivery (Yunexpress's Track End)----BRUSSELS - BELGIUM
do doreczenia 2 dni.
27 maja 2016, o 14:43
Do mnie dzisiaj dotarła opaska Mi Band wysłania 17go. Ładnie.
27 maja 2016, o 14:55
Nie dajcie się nabrać na szybsza przesyłkę po wybraniu EU Warehaus (magazyn na Węgrzech). Nie dość że towar automatycznie podrożał o ponad 4$ ( z 20.50 na 25) to jeszcze dodatkowo policzyli 4,23$ za wysyłkę. Nie miał bym żalu o te koszty gdyby to faktycznie była szybka wysyłka (max tydzień). A GearBest co zrobił? Po 3 dniach od wpłaty (18.05.2016) wygenerował (nie wysłał tylko wygenerował !) Tracking Number RR297181480HU i od 21.05.2016r. status jest nie zmienny. Na moje pytanie o przesyłkę własnie dostałem odpowiedź że przewidywany czas dostawy to 7-15 roboczych dni (estimated time: 7-15 business days). Jaki wniosek? Kupujemy niby z magazynu w EU (droższy towar + koszty przesyłki) - a towar i tak idzie z Chin.
Kamerka Xiaomi YU + akcesoria (razem 130$) zamówiona i zapłacona (wraz z ubezpieczeniem) 13.04.2016 do dzisiaj nie doszła. Ostatni status: "2016-04-20 17:57 BRUSSELS - BELGIUM, it will take 2-8 days to complete delivery". Oczywiście z GearBest wymieniłem już tonę maili. Cały czas zwodzę, wyznaczają co róż nowe terminy, trzy razy wysyłali mnie na pocztę i kazali pytać sąsiadów itp, itd. A ostatnio napisali, że "dead line 180day deadline after shipment" (180 dni po wysyłce!!!).
Ostatni raz tam cokolwiek kupiłem. Wy też się zastanówcie czy warto za te kilka dolarów taniej niż na Alieexpress ryzykować...
Pozdrawiam
27 maja 2016, o 15:51
Fakt z czasem to bywa różnie, ale oni naprawdę wysyłają tą paczkę z UE (na paczkach które zamawiałem nie było CN i nigdy nie płaciłem za nie vatu)
27 maja 2016, o 16:20
W takim bądź razie niech piszą że "chwilowo" nie mają towaru na stanie w UE. Bym zamówił bezpośrednio z Chin (tyle samo bym czekał) i zaoszczędził 10$....
Własnie dostałem odpowiedź z Poczty Węgierskiej - potwierdzenie że nie mają takiej przesyłki (ewidentne kłamstwo GearBest: shipping date: 2016-05-22):
"Thank you very much for Contacting our customer service.
We would like to inform you That the item has not posted at the Hungarian Post yet.
The information 'Item data received' in our tracking system is only an electronic prognosis before the concrete posting.
After arrival at the Hungarian Post we will forward the item to the destination country.
We would like to suggest you to check the status of That item at our website a few days later the link below
http://posta.hu/trackingYours sincerely,
Éva Seben Pellák
contact center operator
Hungarian Post
Customer Service
Phone: + 36-40-46-46-46
E-mail:
ugyfelszolgalat@posta.huData protection registration number: 40797"
27 maja 2016, o 21:07
Wysłali, wysłali

Wysłałem więcej info na PW
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.