Promocje i oferta sklepu GearBest.com
21 kwi 2016, o 13:38
A po co Ci faktura? Chcesz to oclić na firmę?
22 kwi 2016, o 18:22
Generalnie dla nr Q3484649368XX tutaj
http://sky56.cn/english/track/index pokazuje coś takiego:
Wynika z tego, że paczka w Polsce od początku marca. Dziś mamy już 11kwietnia i paczki brak. Nawet żadnego listu z urzędu celnego. Oczywiście na poczcie docelowej panie nabierają wodę w usta. Inna sprawa, że na tej konkretnej poczcie to już kolejna paczka z chin, która zaginęła....
Jakieś pomysły?
Napisałem już do poczty w 4 różne miejsca, napisałem do supportu sky56.cn.
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
Po interwencji w 4 różnych miejscach Poczty Polskiej, paczka doszła natychmiast na drugi dzień, czyli 13 kwietnia czyli w sumie po 59 dniach od wysyłki. Pier*** precyzyjni są, miało być 60 :)
Trochę to zastanawiające z tą pocztą....
23 kwi 2016, o 09:58
Number:YT1610911077408609
Status:Transit
Destination:PL
Origin:CN
4 2016/4/20 14:27:00 Departed Facility in HONG KONG----HONGKONG - HONGKONG
3 2016/4/19 15:22:38 Arrived at Sort Facility HONG KONG----HONGKONG - HONGKONG
2 2016/4/19 4:47:47 Departed Facility in SHENZHEN----SHENZHEN - CHINA
1 2016/4/19 2:47:05 Arrived at Sort Facility in SHENZHEN----SHENZHEN - CHINA
Czy ktoś wie ile paczka powinna iść z Hong Kongu do Europy?
23 kwi 2016, o 10:00
Aż dojdzie, nie ma reguł.
24 kwi 2016, o 07:58
Macie jakieś informacje na temat terminu wysyłki ZUKA?
Czekać czy brać zwrot?
Za tą cenę mogę poczekać, tylko ile?
24 kwi 2016, o 09:50
Ja sie skusilem na dwie sztuki... gdy sie upomnialem o jedna i podalem nr zamowienia,zaraz dostalem informacje ze anuluja moje zamowienie bo... przestali produkowac czy cos tam... i po paru dniach pokazal sie status refunded. O drugie zamowienie sie nie pytalem i caly czas status processing
24 kwi 2016, o 10:52
I to jest istotna informacja. Poczekam ze 2-3 tygodnie i jak się nie ruszy to wtedy anuluję zamówienie.
24 kwi 2016, o 10:57
Mi napisali żebym poczekał kilka dni. Na pocieszenie dali mi kod rabatowy 8%
25 kwi 2016, o 13:15
Witam, zamówiłem jakieś 2 godziny temu opaskę MI Band, przechodząc ze strony givingassistant aby otrzymać casback. Dopiero teraz zauważyłem że miałem wyłączone ciasteczka w przeglądarce więc prawdopodobnie nie zaliczy mi cashback w kwocie 5$ oraz 12% kwoty zamówienia. Zapłaciłem za przedmiot za pośrednictwem paypal - karta visa. Czy jest jakaś możliwość anulowania zamówienia, tak aby pieniądze wróciły na paypal, abym mógł od nowa zamówić towar przez givingassistant z włączonymi ciasteczkami?
Original Xiaomi Mi Band 1S Heart Rate Wristband with White LED Color:BLACK
Czekam na odpowiedź i pozdrawiam
Andrzej
25 kwi 2016, o 13:28
Czego piszesz tutaj, a nie do supportu gearbest? Napisz do nich to może anulują.