Switch to full style
Promocje i oferta sklepu GearBest.com
Odpowiedz

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

23 lut 2016, o 20:30

Dziś dostarczyli długo oczekiwanego Doogee x5 Pro. Niestety mimo, że zaznaczyłem zwykłą pocztę, chcieli mi zrobić dobrze i wysłali DHL. Fakt - doszedł szybko, ale musiałem zapłacić 74zł opłat celnych :/

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

23 lut 2016, o 20:39

--==P==-- napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


To im się zdarza.. nie rozumiem tego wcale :/

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

23 lut 2016, o 23:03

Witam,
Chce zamowic u nich xiaomi mi band i nie wiem czy warto jest doplacac do trackingu 2 $. Czy jezeli wezme opcje bez trackingu to wysylaja przesylka nierejestrowana a w razie zaginiecia paczki nie zwroca mi pieniedzy?

Wysłane z mojego LG-V500 przy użyciu Tapatalka

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

24 lut 2016, o 09:16

Płacisz paypal masz ochronę.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

24 lut 2016, o 11:49

Gravis napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


A korzystałeś już z takiej ochrony przez PayPal ?

Gearbest zaoferował że może mi zwrócić jedynie 40% wpłaconej kwoty gdyż moja przesyłka zaginęła a nie była ubezpieczona (poszła poczta Belgijską). Może też wysłać przesyłkę raz jeszcze jeśli zapłacę im dodatkowo 50$.
Przeniosłem więc spór do Paypala i teraz czekam.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

24 lut 2016, o 19:36

Cześć.

Ja z GB walczę już od października zeszłego roku.
Zamówiłem telefon z 170$, oczywiście paczka nie dotarła.
Płaciłem kartą.
Chargeback rozpoczęty 5 stycznia, wciąż bez żadnych wieści.

GB proponował bym dopłacił 80$, to wyślą zamówienie ponownie. Podkreślam, że wykupiłem ubezpieczenie przesyłki.
Ostatnią wiadomość od GB dostałem kilka dni temu, a brzmi ona następująco:

NO enviado todavía
Éstos son los artículos que quedan y todavía tenemos que enviar


Debido a los últimos días de fiesta, todavía tenemos mucho para ponerse al día y algunos de nuestros proveedores siguen estando en sus vacaciones. Vamos a arreglar su envío lo más pronto posible y le notificaremos por un correo electrónico una vez que se envíe. Le pedimos la disculpa por este inconveniente y sinceramente agradecemos su paciencia.

NOTA IMPORTANTE: Por favor, no responda a este mensaje directamente. Por favor, envíe un nuevo ticket en caso de necesitar más ayuda. Estamos a su servicio y encantados de ayudarle.

Muchas gracias por su comprensión y apoyo.

Atentamente

Gearbest Servicio al Cliente

Nie wiem dlaczego w języku hiszpańskim.
Nigdy więcej zakupów w ich sklepie. :)

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

25 lut 2016, o 11:35

Lucyfer08 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

A płaciłeś przez Paypal i do nich zgłosiłeś żądanie chargeback (czyli u nich się to nazywa Roszczenie. Czy o chargeback zgłosiłeś się bezpośrednio do banku ?

Lucyfer08 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


To mi też zaproponowali dopłatę, a motywowali to tym że nie wykupiłem ubezpieczenia przesyłki. Tylko u mnie dopłata 50$, ale i towar tańszy bo kosztował 110$. Czyli nieźli z nich ściemniacze i to ich ubezpieczenie zupełnie nie ma znaczenia.

Lucyfer08 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Ja otworzyłem u nich jednocześnie dwa zgłoszenia (w odstępie kilku dni) i w każdym powtarzały się dokładnie te same wiadomości, część z nich również w języku hiszpańskim. Więc pomoc ze strony Gearbest jest tylko pozorna i pozorowana.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

25 lut 2016, o 11:49

Chargeback zgłosiłem bezpośrednio w banku, ponieważ w chwili zakupu nie miałem konta PayPal.

Zostałem poinformowany na infolinii banku millenium, że istnieje szansa na zwrot, lecz również jest ryzyko że GB się nie zgodzi, Czyli 50/50 :(
Czuję, że chyba kasy już nie zobaczę. :/

Re: Kim jest GearBest?

2 mar 2016, o 17:08

Potrzebuję pomocy. Dostałem takie info na ticket w Gearbest: "We have cancelled your order and will process your refund soon.
Please note:
1.For paypal refund,it may take up to 3-5 business days depending how the item was paid for(e.g.Paypal balance,credit/debit or checking account).Please contact Paypal for any queries regading the refund.You can view the status of your refund from your Account History. Log in to your PayPal account. Click History.
2.A credit card refund may take up to 7-14 business days to process and appear in your account.This is completely out of our control.Please contact your credit card company for any related issues.
Thanks for your understanding and assistance. If you have additional questions,please feel free to contact with us.
Best regards".
Dodam celem wyjaśnienia, że telefon został kupiony 15.02. i to jest odpowiedź na moje zapytanie o wysyłkę. I teraz powstaje pytanie. Czy mam rozpocząć procedurę chargeback (płatność kartą) czy sami zwrócą kasę?

Re: Kim jest GearBest?

2 mar 2016, o 17:14

Spokojnie, zwrócą sami. Niemniej jednak dopytaj kiedy mają zamiar to zrobić, bo "soon" jest raczej dalekie od jakichkolwiek konkretów.

Re: Kim jest GearBest?

2 mar 2016, o 17:29

wojcieszkin napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Skorzystaj z PayPal-a, to bardziej pewne niż poleganie na wątpliwej uczciwości Gearbest.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

2 mar 2016, o 17:33

Jeśli chodzi o zachowania to szczerze mówiąc nie dostałem nawet info dlaczego telefonu nie wysłali. Przepraszam, jeśli pomyliłem wątek.

Do usunięcia.
Odpowiedz