Promocje i oferta sklepu GearBest.com
26 paź 2015, o 12:09
Jeżeli płaciliście kartą, nie ma co się przejmować. Ochrona prawie jak w PP, poczytajcie o chargeback. Raz już korzystałem z tego po ryzykownych zakupach na allegro. Fakt że trwało ok 3 tygodni ale kasę z powrotem dostałem.
26 paź 2015, o 20:26
Ja po prawie 3 miesiącach czekania, napisałem do suport center o refund. Wymieniliśmy kilka maili ,kazali sprawdzić ,czy poprawny adres, czy nie ma paczki u sąsiada, czy na poczcie itp. W końcu wysłali ponownie, ale przesyłkę z trackingiem po tygodniu paczka u mnie w domu-czyli można!
Nie wiem po co Gearbest psuję sobie dobrą opinie wysyłając Sweden Postem ? Czekam jeszcze na jedną paczkę( już ponad 2 m-ce) i dzisiaj również napisałem complaint, zobaczymy czy będzie jak w pierwszym przypadku. Generalnie sklep naprawdę w porządku tylko ten Sweden Post, jeżeli jeszcze coś u nich kupię to raczej wolę dopłacić byle był tracking i nie Sweden Post, bo gdzieś te paczki giną .
26 paź 2015, o 21:57
Paczki nie giną , oni ich po prostu nie wysyłają ( chodzi o wysyłkę bez trakingu ) , ostatnio kupiłem kilka bzdetów na Ali. tylko jeden wysłali z trakingiem , reszta numery nie działają , a dwie już doszły w tym jedna po 7 dniach.
Nie wiem po co ten sklep oferuje wysyłkę bez śledzenia , psując tym samym sobie opinie , chyba ze sprzedają sporo i obroty spore to i opinie mają w d.....e.
26 paź 2015, o 23:54
Jeśli nie wysyłają to po co te cyrki ze zdjęciem już przygotowanej do wysyłki koperty a na niej dane do wysyłki?
Nie wydaje mi się, że nie wysyłają, ludzie piszą, że paczki po 3 miesiącach,ale dochodzą-chyba w większości.
27 paź 2015, o 01:26
A jak jest z wysyłką z europejskich magazynów, też są problemy?
27 paź 2015, o 08:47
Gearbest - co z moim refundem lub ponowną przesyłką zamówienia W1508212110245505??
Pisałem do was wielokrotnie (T15092105107), że nie otrzymałem. Zadany przez was czas na oczekiwanie minął 25.10.2015. Proszę o ponowną wysyłkę ale pocztą rejestreoweaną lub pełny zwrot pieniędzy.
29 paź 2015, o 21:42
Moje zamówienie miało dojść do 28 .10 ale nie doszło,
Odpisali że proponują zwrot 50 % zakupu lub zapłatę 20$ do ponownej wysyłki z ubezpieczeniem,
Normalnie oszuści są w GearBest !!! Nie wysyłają produktów i potem chcą wyłudzać dodatkową kasę
Płatność była niestety kartą więc reklamacja w banku Chargeback ale to kolejne 30 dni czekania na rozpatrzenie.
1 lis 2015, o 20:39
Może ktoś potwierdzić że wysłali nierejestrowaną i doszło .
Wnioskuję że sklep działa tak , oby nie dać się oszukać ( chodzi o sklep ) jeżeli kupujący wybiera nierejestrowaną nie wysyłają , otwiera spór na PayPal każą zamknąć spór i wtedy wysyłają , sporu nie da się drugi raz otworzyć czyli kupujący ich nie oszuka .
Albo proponują zwrot 50% kasy albo dopłacasz do rejestrowanej , ogólnie sklep aby przyciągnąć kupujących oferuje produkty w niskich cenach z darmowa wysyłką = brak wysyłki a może kupujący dopłaci do wysyłki to wyślą , po prostu chcą złapać klientów . Celowa strategia sklepu .
No chyba ze nierejestrowane dochodzą .
1 lis 2015, o 21:17
W moim przypadku jedna nierejestrowana doszła bez żadnych problemów, druga była wysyłana ponownie (bo nie doszła) już jako rejestrowana bez żadnych dopłat. Mimo że "z bólami", ale jednak sklep wywiązał się, choć z poślizgiem (w drugim przypadku), ale nie miało to dla mnie znaczenia (opóźnienie) więc ogólnie ocena sklepu OK. Natomiast z tego co czytam tu i na innych forach bywa różnie ...
Z mojego punktu widzenia płacę za towar i jego dostarczenie, więc odpowiedzialność sprzedawcy nie może się kończyć na wstawieniu zdjęcia z zaadresowaną kopertą, a dopiero wtedy, gdy przesyłka cała i zdrowa do nas dotrze. Jeśli maja dużą liczbę zniknięć przesyłek, to powinni coś z tym zrobić.
1 lis 2015, o 22:09
Duża liczba zniknięć przesyłek - przypadek? sklep nic z tym nie robi , czy aby na pewno przesyłki ginęły ?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.