Sorry, ale się wk... zdenerwowałem. Po to jest forum, żeby POMAGAĆ, a nie nabijać liczbę postów głupawymi wpisami. Możesz pomóc - pisz, nie możesz/nie chcesz - buzia w ciup i siedź cicho ... radier
Forum jest po to by rozwiązywać poważne problemy, a nie uczyć jak korzystać z internetu. 3x wykorzystywałem punkty w gearbest i nigdy nie było z tym problemów nawet jeśli kupowałem produkty będące w promocji.
Forum jest po to by rozwiązywać poważne problemy, a nie uczyć jak korzystać z internetu. 3x wykorzystywałem punkty w gearbest i nigdy nie było z tym problemów nawet jeśli kupowałem produkty będące w promocji.
w promocji nie ma problemów ale jak jest zakup z kodem to mi rubryka na punkty się nie pojawiała
radier, wystarczy że będzie inna wersja TEJ SAMEJ przeglądarki, może inna przeglądarka, uruchomiony firewall, adblock, albo jakieś manewry w ichnim systemie i z Twojego "spacerku po przejściu dla pieszych" robi się wyprawa Apollo 13. Zniknął Ci już ten uśmieszek z buzi czy dalej będziesz się mądrzył? Powtarzam - możesz pomóc, to pomagaj, nie możesz/nie chcesz -siedź cicho!!!!
Ile średnio czekaliscie na wysyłkę z gearbest ? U mnie już ponad tydzień jest status processing a na ticket z pytaniem nie raczyli odpowiedzieć. Rozumiem ze przesyłka może mieć opóźnienie po drodze ale najpierw niech ją chociaż nadadzą tym bardziej ze nie był to jakiś hit sprzedażowy którego może brakować tylko zwykłe słuchawki qcy
Ja akurat qy7 i zaczyna mnie denerwować ich obsługa a raczej jej brak. Czekam do końca tygodnia czy się odezwą lub wyślą słuchawki a potem będę się domagał zwrotu kasy