Problem ze śledzeniem paczki

Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Problem ze śledzeniem paczki

Postprzez KeKHere » 3 sty 2018, o 03:50

Witam

Widziałem tutaj kilka innych postów bardzo podobnego typu dlatego chcę założyć swój bo być może jak w tamtym przypadku są tu ludzie w podobnej sytuacji albo tacy którzy taką przeszli i pomogą mi ogarnąć sytuację a mianowicie zakupiłem produkt na stronie Gearbest a dane na stronie do śledzenia przesyłek przestały być aktualizowane (na każdej sprawdziłem kilka) dlatego chce się dowiedzieć czy coś się dzieje i czy inni którzy również zamawiali coś w podobnym okresie czasowym mają ten problem



Kraj Docelowy : Polska - Śledzenie zajęło: 1061 ms 2017-12-14 11:33 Międzynarodowy system pocztowy, paczka wysłana

2017-12-11 12:55 Międzynarodowy system pocztowy, wysłany



Kraj Pochodzenia : Chiny - Śledzenie zajęło: 239 ms 2017-12-14 10:33 Centrum przetwarzania Chongqing, została wyeksportowana prosto pieczęć

2017-12-14 10:26 Chongqing, eksport został otwarty i zdemontowany

2017-12-13 18:37 Chongqing NANAN District odbieranie i spedycja Center, opuścił, następne centrum przetwarzania stacji

2017-12-13 14:33 Chongqing NANAN District odbieranie i wysyłanie Center, został zamknięty

2017-12-11 11:57 Chongqing NANAN District odbieranie i spedycja Center, otrzymał



mamy 03.01.2017 a dane odnośnie mojej paczki były ostatnio aktualizowane 14.12.17 co jest dosyć długim terminem zważywszy na to że na podobnych tego postach ludzie którzy zamawiali również paczki rejestrowane mieli aktualizacje średnio co kilka dni (około 2 max 3) że ich paczka przemierza kolejne to kraje jadąc do Polski gdy tymczasem ja nie wiem czy moja paczka tak naprawdę ruszyła z Chin gdyż pisze tylko że została wysłana ale nic poza tym

liczę na konstruktywne odpowiedzi i jestem z góry wdzięczny za każdą udzieloną mi pomoc
KeKHere
 
Posty: 2
Dołączył(a): 3 sty 2018, o 03:44
Telefon:: Apple

Re: Problem ze śledzeniem paczki

Postprzez rodan77 » 3 sty 2018, o 07:20

Nic niezwyczajnego. Zobacz sobie statusy mojej paczki, która wczoraj zameldowała się w WER Warszawa. Poprzedni status z 1 grudnia. Numer LF244730012CN
rodan77
VIP
 
Posty: 1166
Dołączył(a): 17 lut 2016, o 21:36
Pochwały: 94
Telefon:: Meizu 16

Re: Problem ze śledzeniem paczki

Postprzez KeKHere » 3 sty 2018, o 07:24

Czyli kiedy bym mógł się spodziewać paczki w Polsce @
KeKHere
 
Posty: 2
Dołączył(a): 3 sty 2018, o 03:44
Telefon:: Apple

Re: Problem ze śledzeniem paczki

Postprzez rodan77 » 3 sty 2018, o 08:33

Możesz bezpiecznie założyć że w lutym. Jak bedzie wcześniej to się ucieszysz :)
A poważnie, to tego nie wie nikt.
rodan77
VIP
 
Posty: 1166
Dołączył(a): 17 lut 2016, o 21:36
Pochwały: 94
Telefon:: Meizu 16


Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron