Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
25 kwi 2016, o 15:55
Nie wiem czy zauważyłeś, ale bardziej zależało mi na odpowiedzi na drugą część postu. Nie pytałem o kurs dolara.
Wysłane z mojego H60-L04 przy użyciu Tapatalka
25 kwi 2016, o 16:05
nie kurs dolara tylko masz wyraźnie powiedziane że 20% od kwoty NETTO - rozróżniasz?
Chciałeś zabłysnąć i nie wyszło. Na ali masz ceny netto. Brutto to cena z ali * 1,23.
25 kwi 2016, o 16:40
Mam to samo z AliExpress policzone 5%. Kupowałem 24 o 17. Znalazł ktoś regulamin Cashback na te 20%? Piszę właśnie reklamację. A miało być tak fajnie.
Edit:
Też dostałem maila że poprawią na 20%.
25 kwi 2016, o 17:34
Skoro pisze to samo jedna, druga, piąta osoba, skoro jest podane wyjaśnienie, to chyba oczywiste, że wszystkich to dotyczy. Nie ma chyba sensu żeby każdy z osobna pisał, że dostał 5 zamiast 20%, prawda?
25 kwi 2016, o 17:55
Zrozumcie, że pisanie lawinowo zgłoszeń o każdą pierdołę zaraz po jej zauważeniu w sytuacji kiedy nie minęło od zakupu jeszcze 48h - NIE MA SENSU !!
Zajmujecie im tylko czas na to by wlasnie ktoś ogarnial wasze żale zamiast dać im spokojnie pracować. Czytajcie co inni piszą zamiast najpierw wypłakiwać się na forach i w zgłoszeniach do Planet Plus.
Informacja z ostatniej chwili... poprawne przeliczenie cashbacku z #aliexpress (5% -> 20%) ma zakończyć się w środę. W bliższej niż dalszej perspektywie, szykuje się kolejna niespodzianka. Bądźcie czujni ... i cierpliwi.
25 kwi 2016, o 22:10
No dobrze, ale co do tego mojego pytania, to jeżeli transakcja nie pojawiła się wogóle na liście od 24h, a jest na niej ta, która odbyła się później, to powinienem się liczyć z tym, że jej wogóle nie uwzględniło i przepadła, czy jeszcze czekać, a potem gdzieś interweniować?
Trochę długie mi to zdanie wyszło, ale myślę że zrozumiałe.
Wysłane z mojego H60-L04 przy użyciu Tapatalka
25 kwi 2016, o 22:13
Poczekaj 48h, jak sie nie pojawi, wyslij formularz.
25 kwi 2016, o 22:14
A poczekaj do jutra np. i wtedy złóż reklamację. Tu nie ma co się spieszyć, bo nie ma po co.
25 kwi 2016, o 22:36

Daty jak widać. Liczę, że już w lipcu status zmieni się na zatwierdzony. Wniosek? -Cierpliwości.
25 kwi 2016, o 23:06
U. Napisz mi na PW jaki masz login na PP.
Transakcje już poprawnie przeliczone.
26 kwi 2016, o 07:57
Mi już wszystkie transakcje (5 - wszystkie z niedzieli) zmieniło na 20%. Kurs dolara około 3,86. Nic nie reklamowałem, sami zmienili.
26 kwi 2016, o 17:41
Czy jest osoba, której udało się wypłacić cashback?
Patrząc na screena wyżej, po dwóch miesiącach status dalej na żółto czyli "oczejuje"....