przez bumbum » 14 lis 2013, o 10:04
Po krótce: dziękują Ci za kontakt, przekazują Twoją wiadomość do Działu Mobilnego; przepraszają za przysporzenie kłopotów, i życzą miłego dnia.
Niżej: Drodzy koledzy z Działu Mobilnego - prosimy rozwiążcie sprawę naszego szanownego klienta, jak najwcześniej - dzięki!
Coś w ten deseń.
- maja podejście do klienta, ciekawe jak rozwiążą sprawę
Przed chwila dostałem taką wiadomość
Dear Marek,
Thanks for contacting us & really sorry for the late reply.
To deal with your issue, it would be beneficial if some details are available:
* your device model like MF626 & its IMEI/ESN/MSN number, which are usually available under the removal of the battery/at the back of the device;
* the place where you bought this device (country/city) & the purchase date;
* your service provider ( network operator);
* your location (country/city);
* your contact number;
* What's the specific problem when used? the specific description of your requirement/ the problem when used;
To ensure proper handling, please continue to use the current subject line & reply with previous emails.
We will reply as soon as the above details are available, looking forward to your reply.
Should there be any further assistance required, please do not hesitate to contact us.
Best Regards