Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
18 sie 2014, o 07:40
Witam. Nie wiem czy w dobrym dziale zamieszczam post, jeśli nie to sory. Zamówiłem blisko tydzień temu telefon na aukcji użytkownika X Show Technology Ltd. Niestety, skośny zrobił mnie w konia. Nie wysyłał telefonu więc zapytałem o co chodzi. Okazało się że nie wysyła bo... nie ma produktu na stanie ;] Czas na wysyłkę kończy mu się jutro a gość dzisiaj odpisał mi że jeszcze trzeba poczekać kilka dni. Co mam zrobić? Poprosić o anulowanie zamówienia? Jak się ma sprawa ze zwrotem pieniędzy? Dodam, że płaciłem kartą płatniczą. Z góry dzięki za wszelkie porady.
18 sie 2014, o 09:06
Jeśli zależy Ci na tym telefonie to przedłuż mu czas wysyłki, a jak nie to po czasie aukcja się sama anuluje i kase dostaniesz z automatu.
Jeśli płaciłeś kartą w USD to nie ma strachu i dostaniesz co do centa. Gorzej sprawa wygląda gdy płaciłeś zwykłą rozliczaną w PLN. Wtedy przy zwrocie stracisz na przewalutowaniu.
18 sie 2014, o 15:21
Na telefonie mi zależy ale przez typa straciłem tydzień. Gość poleciał w kulki, po złożeniu zamówienia kontakt zerowy praktycznie, musiałem od nich wydusić wręcz informację dlaczego nie wysyłają. Nie wiadomo nawet kiedy ten tel będzie znowu dostępny. Nie no, ten sklep jest u mnie skreślony, nie znoszę krętactwa. Płaciłem w PLN więc stracę, ale to nie są jakieś duże pieniądze. Czyli w zasadzie nie muszę nic robić, podawać nr konta itp, po prostu czekam aż ali zwróci mi kasę tak? Nie mógłbym anulować teraz zamówienia i jako powód podać że sprzedawca nie ma przedmiotu na stanie?
18 sie 2014, o 16:54
Możesz anulować ale sprzedawca i tak będzie musiał zatwierdzić Twoje anulowanie wiec pewnie kolejny licznik z czasem na jego odpowiedz w tej sprawie. Opcja z odliczaniem na wysylke jest taka najszybsza ze zwrotem taka ze czas ci sie skonczy i jak koles nie poda ci numeru trackingowego dostaniesz zwrot na konto a druga opcja mniej korzystna ale takze prawdopodobna ze chinczyk przed samym koncem czasu zaznaczy ze wyslal podajac fejkowy numer trackingowy i wtedy uzeranie sie z disputem chyba kolejne 5 dni czekania az bedzie mozna otworzyc dispute.
18 sie 2014, o 17:41
Masakra. Gośc nawet nie jest w stanie mi powiedzieć kiedy bedzie ten tel zonwu dostepny u nich... Jak najlepiej postąpić? Na razie napisałem do niego wiadomośc z zapytaniem czy może mnie zapewnić że wyśle mi paczke przed końcem czasu (wspomniałem o tym żeby nie robil cyrków z fake'owymi numerami trackingowymi) a jeśli nie to czy zgadza się na to że ja anuluję i gościa za to nie obwiniam. Choć wiadomo, jak bedzie chciał dalej lecieć w kulki to poleci...
18 sie 2014, o 20:38
Zapytaj chińczyka czy zgadza się na anulowanie zamówienia powiedzmy z winy takiej że pomyliłeś się co do modelu.
Jak się zgodzi to git. Kasa wróci do Ciebie w ciągu 3-10 dni i najwyżej kupisz u kogoś innego.
Jeżeli wyśle zły numer to dispute można otworzyć po 10 dniach, ponieważ w regulaminie jest że tracking może się pojawić od 3 do 10 dni więc i tak karzą Ci czekać.
Ja podobną sytuację miałem niedawno z kompletem dla dziewczyny z tym że chińczyk na wysyłkę miał niby 30 dni a w odliczaniu było 38. Pisałem do niego 2-3 razy dziennie żeby w razie czego mieć podstawę do anulowania zamówienia przed czasem. Koleś nie odpisywał na żadną wiadomość. Po ponad półtora tygodniu raczył odpisać na czacie i na 2 dzień podał nr.
18 sie 2014, o 23:42
Cóż, na razie cisza ze strony gościa. Z resztą kiedyś pisałem do niego już pm to też nie odpisał, prędzej na czacie się czegoś dowiem. Zostaje mi czekanie do jutrzejszego wieczora i modlenie się o to żeby gość po prostu pozwolił ali na automatyczne anulowanie zamówienia, bo w to, że gość wyśle mi tel jutro i nie poda fake'owego numeru śledzenia już nie wierzę. Jak widać, feedback score to nie wszystko ;)
19 sie 2014, o 11:30
Odpisał, że najlepszym wyjściem będzie anulowanie zamówienia. Anulowałem podając jako powód to, że wybrałem zły produkt. Teraz czekam na potwierdzenie przez gościa.
19 sie 2014, o 13:21
Zwrot kasy przez aliexpress jest 100% pewny? Pytam bo zastanawiam się czy nie zamówić kolejnej sztuki zanim jeszcze ali zwróci mi pieniądze. Zamawiałem coolpada 7320, nie wiem czemu ale cena za ten model z dnia na dzień wzrasta i to znacznie ;/
19 sie 2014, o 13:39
100% nigdy nie jest zalezy od twojego banku i rodzaju płatności , moze byc problem jak bylo jakims prepaidem placone , ale jak normalna karta visa czy master card podlaczona do rachunku USD czy PLN to zwrot jest pewny.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.