Switch to full style
Promocje i oferta sklepu GearBest.com
Odpowiedz

Re: Kim jest GearBest?

11 sty 2015, o 23:25

Widzę, że niektórym nie będzie przeszkadzało nawet jak specyfikacja p3000s zmieni się na dwurdzeniowca. Sklep przecież wywiąże się z umowy i wyśle telefon.

Wysłane z mojego 7320 przy użyciu Tapatalka

Re: Kim jest GearBest?

11 sty 2015, o 23:30

Zmiana specyfikacji raczej nie jest winą sklepu, podali to co dostali od producenta. Natomiast skoro do tego doszło, to sklep powinien bez problemów i bezkosztowo umożliwić rezygnację z zakupów tym którzy tego chcą. W końcu decyzje o zakupie podejmowano oparciu o konkretną specyfikację, która uległa zmianie.

Re: Kim jest GearBest?

11 sty 2015, o 23:43

czamarek4 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


A gdzie sklep informował że da 3 pokrowce?
prześledziłem cały wątek i ofertę sklepu i oprócz pobożnych życzeń kilku nawiedzonych klientów takiej wzmianki nie ma.
Nie możesz łączyć oferty sklepu z ofertą dystrybutora/producenta, bo to osobne kwestie. Kupiliście w sklepie a nie w elephone, wiąże was umowa ze sklepem.
To samo Mateusznik, wysuwa chore oskarżenia, az się dziwię że jeszcze bana mu administracja nie dała, gdzie indziej by to nie przeszło,
Sklep się na pewno wywiąże z umowy sprzedaży zgodnie z prawem ale ty już możesz mieć kłopoty też zgodnie z prawem.


Czy to nie wystarczy by domagać się 3 pokrowców:

Obrazek

JA: "Ok I'm waiting. I hope that shipment will be in early January. But there are two free protective case in m order. I know that Elephone give free case as apologize for waiting. I should receive 3 free cases in all."

GINA: "Dear Paweł,

Thank you for your patience and kind support.

Yes, your order have three free case now.

If you have any question, please don't hesitate to contact us and.

Have a nice day to you.

Best Regards
Gina"


Ok jak Elephone dał ciała i nie dodał od siebie tego obiecanego pokrowca za opóźnienie to jeszcze to przełknę o ile otrzymam te 2 z zamówienia
Ostatnio edytowano 12 sty 2015, o 00:47 przez pawel90, łącznie edytowano 1 raz

Re: Kim jest GearBest?

12 sty 2015, o 00:33

Nie usuwam opinii na temat sklepu, usunąłem jedynie ustalenia moderatorów co do kasowania postów sklepu ponieważ były niezgodne z moją umową ze sklepem, i modów poinformowałem o tym meilem.
Usunąłem też jeden post w temacie o próbkach do recenzji bo był niezgodny z treścią tematu.

Na forum jest blokada edycji między innymi z takiego powodu że w przeszłości niektórzy próbowali zmieniać i kasować swoje wpisy. Teraz dowody niestety zostają na zawsze.

Re: Kim jest GearBest?

12 sty 2015, o 10:58

blue_voyager napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Klient kupuje zamawia i kupuje w sklepie, gdzie widnieje specyfikacja danego produktu, czyli ma umowę ze sklepem (nie z producentem) na ten produkt, który jest w opisie a nie inny. I to sklep odpowiada za to co dostaje klient - nie producent. Więc jeśli nie mogą zapewnić tego co klient zamówił, to tak jak napisałeś - sklep powinien (wg. to nawet ma obowiązek) umożliwić rezygnację z zakupu i pełny zwrot kosztów - chyba, że klient godzi się na nowe warunki czyli okrojoną specyfikację.

Re: Kim jest GearBest?

17 lut 2015, o 00:46

Kupiłem w sklepie telefonik Thl T6 pro 3.01 otrzymałem 19.01 :) :-)

Re: Kim jest GearBest?

26 lut 2015, o 12:18

fake4r napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

po co usuwać....
lepiej aby ludzie mogli poczytać o problemach zanim dokonają zakupu.
co najwyzej przenieść do jakiego wątku o sklepach które leca w kulki...

Re: Kim jest GearBest?

26 lut 2015, o 13:09

Ja w ciągu ostatnich 3 miesięcy kupiłem tam 2 telefony i 1 tvboxa wszystko w jak najlepszym porzadku.

Re: Kim jest GearBest?

7 mar 2015, o 10:58

No to jeszcze mój kamyczek do ogródka choć najpierw chciałem podziękować za to forum, bo dzięki niemu dowiedziałem się ile fajnych telefonów produkowanych jest w tym dużym kraju ;)
Również tutaj dowiedziałem się o sklepie Gearbest, ale to nie było najlepsze co mogło mnie spotkać.
A oto jak wyglądała moja pierwsza i ostatnia przygoda z Gearbest. Dodam jeszcze, że kupowałem już trochę w Chinach i wiem jakie mają podejście do klienta.
Po wybraniu telefonu postanowiłem złożyć zamówienie na Gearbest. Zamówiłem telefon, obudowę do tego nietypowego urządzenia, trochę innej elektroniki i jeszcze jakieś mniejsze gadżety nieelektroniczne (wszystkie miały status "3-5 business days").
Zapłaciłem via Paypal i dostawę zamówiłem kurierem naiwnie wierząc, że przyjdzie to w miarę szybko.
Minął tydzień, a zamówienie ciągle nie opuściło sklepu.
W międzyczasie udało mi się polecieć do Hong Kongu i wrócić - paczka ciągle nie wyszła, a minął kolejny tydzień.
Postanowiłem napisać ticket - odpowiedź przyszła dosyć szybko. Mętne tłumaczenie, że podałem zły adres. Zdziwienie, bo innego adresu nie posiadam, nie odbiega on od standardowych adresów w Pięknym Kraju nad Wisłą i dostarczane były na ten adres przesyłki z całego świata. Nigdy nie było problemów.
Dodatkowo pan z obsługi stwierdził, że paczka jest za duża, w związku z czym powinienem dopłacić lub zwrócą pieniądze za transport, a paczkę wyślą "flat shipping". Na to nie mogłem przystać więc zaproponowałem, że dopłacę tylko ile? Jednak po kolejnych mailach okazało się, że zarówno adres jest OK jak i nie muszę dopłacać. Paczka miała wyjść "as soon as possible".
Znów kilka dni i informacja, że zamówienie wyszło. Niestety niekompletne - telefon i pozostała elektronika poszła, a reszta została.
DHL spisał się i paczka w 3 dni dotarła pod mój (jak twierdził Gearbest - nieprawidłowy) adres.
Minął kolejny tydzień i zacząłem interesować się pozostałą częścią zamówienia. Niestety tutaj obsługa postanowiła nie odpowiadać na moje pytania.
Zmobilizował ich spór na Paypalu - odpowiedzieli natychmiast.

Osobną kwestią jest rzetelność sklepu - mam wrażenie, że niepochlebne opinie o towarach nie pojawiają się w sklepie.
Ponadto w moim przypadku otrzymany towar ma inną specyfikację techniczną niż ta podana w sklepie co w zasadzie wyklucza go z użycia w celu do jakiego miał być przeznaczony. Obsługa w "faq" towaru podaje nieprawdziwe informacje co do jego możliwości technicznych.

Czytając ten wątek i kilka forów zagranicznych w zasadzie chyba powinienem się cieszyć, że choć częściowo moje zamówienie zostało zrealizowane.
Jednak ja już więcej nie skorzystam z Gearbest.

Re: Kim jest GearBest?

15 mar 2015, o 18:26

Ja dostałem względnie szybko swojego ulkaBePro , na dodatek opisane tak że przyszedł na czysto.
Zrobiłem kilka drobniejszych zakupów , słuchawki BT , pokrowiec , itp.

Na ta chwilę są tylko zdjęcia paczek , ale myślę że podobnie jak z telefonem - będę zadowolony.
Szczerze to bawiąc się w preordery i przebieranie nóżkami że wczoraj jeszcze nie wysłali to :roll: .

Zakupy w Chinach to zawsze ryzyko , z GB chyba jednak dość małe.
Nie ma sensu na ten sklep pluć przy pierwszej okazji 8-) .
pozdro
Odpowiedz