Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
24 lis 2014, o 20:26
Po wpisach kolegi ogólnie widać że zamiast pomocy tylko ocenia i jedzie po każdym. Specjalista zasrany się znalazł.
26 lis 2014, o 17:47
witam
Mam pytanie wygrałem spór w zakładce finanse jest informacja, że Refund Completed 16 listopada
do dziś nie otrzymałem pieniędzy płatność kartą skrill czy ktoś z was miał podobny problem w jaki sposób można kontaktować się z ali?
26 lis 2014, o 17:49
czekaj na pewno dostaniesz...
ja na jeden czekałem ponad dwa tygodnie
26 lis 2014, o 17:54
a jest jakiś mail do nich lub inny kontakt niż wirtualna eva:-)?
26 lis 2014, o 18:00
Niezależnie co napiszesz, dostaniesz odpowiedź, że masz czekać. Nie bój się, oddają każdemu należne pieniądze.
26 lis 2014, o 18:29
Ali tylko zleca zwrot należności. Nie ma wpływu na czas, w jakim instytucje finansowe (bank, Visa, Mastercard czy inne) rozliczą tę transakcję między sobą.
Jedno jest pewne - przy "full refund" otrzymasz z powrotem kwotę dokładnie taką, jaką uiściłeś. Cierpliwości.
Oczywiście jeżeli płaciłeś z konta o innej walucie niż waluta transakcji, mogą występować różnice. Wynikają one tylko i wyłącznie z różnic kursowych na dzień transakcji i ewentualnego przewalutowania. I raz możesz dostać więcej np złotówek a raz mniej. Jeśli płaciłeś z konta dolarowego i płatność ustawiłeś na dolary, to kwoty będą identyczne.
26 lis 2014, o 18:41
Mam problem z przesyłką, która do mnie nie dotarła. Chińczyk na początku podał nr paczki, która dotarła do innego miasta dokładniej do Radomia. Na pytanie co się dzieje że przesyłka dotarła do innego miasta i czy wysłał do mnie paczkę na mój adres odpowiedział coś takiego:
- Kod:
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
Po 30 dniach kolejne moje pytanie czy coś wiadomo na temat mojej paczki odp:
- Kod:
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
Na 9 dni przed końcem 60dni oczekiwania na moją wiadomość,iż do tej pory nie ma u mnie paczki:
- Kod:
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
I 23.11 automatycznie wydłużył czas oczekiwania o 30 dni. Czy Chińczyk od tak może sobie wydłużać czas w nieskończoność bez moje zgody?
Po czym napisał:
- Kod:
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
Nie chcę już dłużej czekać na przesyłkę która może dojdzie może nie. Nie wiem co mam robić bo przesyłka w aliexpress "Logistics Information:" widnieje jako dostarczona ale nie do mojego miasta i nie do mnie.
Wszystkie wcześniejsze paczki dochodziły bez problemu więc mój adres podany na alie jest 100% poprawny.
Pomocy, co mam zrobić aby to zakończyć w miarę sensownie?
26 lis 2014, o 18:46
Załóż spór i jako powód wybierz "przesyłka została wysłana na zły adres". Nie powinno być kłopotów z uzyskaniem full refund.
26 lis 2014, o 18:52
Skoro przesyłka już jest dostarczona i tak widnieje w trakingu , jednak nie jest to Twoje miasto to otwieraj spór,a zaraz potem eskaluj.Oczywiście full refund. Ta paczka jest nie dla Ciebie i niech Chińczyk nie ściemnia.
Jak zwykle blue_voyager mnie "wyprzedził" ;)
26 lis 2014, o 19:15
blue_voyager i wacie72 - dziękuję za pomoc:) spór założony, tylko jeszcze takiej opcji do eskalowania nie widzę:(
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.