Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
20 lis 2014, o 14:26
witam koledzy wygrałem dispute ali przyznalo mi refund 18.5$ mineło juz 14 dni i kasa nie wrociła co zrobic ????
20 lis 2014, o 14:29
A jaki masz Refund Status w zakładce Financial?
20 lis 2014, o 16:16
juz wiem wszystko dzieki plusik leci
21 lis 2014, o 01:08
mam pytanie jak to jest z kosztami zwrotu? chińczyk wysłał mi inny towar niż zamawiałem - ten, który mnie interesuje nie jest już dostępny więc nie może mi go dosłać.
oczywiście chce full refund natomiast on chce żeby zwrócić mu ten towar - wysyłka kosztuje ~5$
czy jako wartość sporu wpisać 15$ (koszulka + przesyłka)
chinczyk napisał mi coś takiego "shipping fee will be paid by you" ale nie uśmiecha mi się pokrywać kosztów przesyłki.
21 lis 2014, o 09:27
Moim zdaniem w sytuacji gdy wina leży ewidentnie po stronie sprzedawcy, żądanie odesłania towaru na Twój koszt jest bezzasadne. Napisz mu że dosłanie towaru to 1/3 jego kosztu i nie będziesz jej ponosił, bo wina leży po jego stronie, ew. możesz odesłać towar jeśli on zapłaci za wysyłkę. Możesz też zaproponować częściowy refund bez odsyłania towaru, będziesz go wtedy miał w niższej, może atrakcyjnej cenie (jeśli w ogóle Ci się przyda).
Jeśli sprzedawca się nie zgodzi, eskaluj spór, opisz wszystko i niech Alli decyduje. W sytuacjach gdy wina leży ewidentnie po stronie sprzedawcy, często podejmowane są decyzje po myśli kupującego.
22 lis 2014, o 13:03
Panowie co myślicie chinatronic kazał mi odesłać telefon na reklamację. Zostało mi 28 dni do zatwierdzenia odbioru. Co robić odesłać bez otwierania sporu i czekać na odpowiedz czy otworzyć spór?
22 lis 2014, o 13:36
Witam
Prośba o poradę/instrukcję. Zamówiłem tablet. po 54 otworzyłem dispute. W dniu wczorajszym dostałem informację od sprzedawcy:
we are very sorry for the shipping time,To protect, let me extend 5 days for u.
Recently, we have many parcel have same situation, whatmore ,the deliver time cost 50 -60 days.
I have contact the CN post , they told me that the parcel was delay in Urumchi sorting center, the customs of north china.But it was released soon 4 weeks ago. they siad only a week , those parcel will be delivery. You may know it will cost 40 days from border of china to Poland
So according the record and experirence, Plz wait 5-7 days, the new update available soon.
we will send a sleeve case to u as gift for apologize when it arrived at.
If it still not arrived,we will full refund.
Zależy mi na tym tablecie i chciałbym się przychylić do jego prośby i dać mu te 10 dni, sklep ma jedną z największych sprzedaży tabletów na ALI, także nie jest to jakiś wyłudzacz. Teraz co się stało po tym mailu, czas dostawy wydłużył się z 4 do 10 dni ale licznik dispute odlicza i pokazuje już tylko 3 dni. Czy mam w jakiś sposób zapałzować dispute (kiedyś miałem taką sytuację i zrobiłem cancel dispute, ani towar nie doszedł ani nie miałem już możliwości założenia sporu drugi raz). Chcę mu dać te 10 dni ale co się stanie jak licznik dispute za 3 dni zejdzie do 0.
23 lis 2014, o 04:27
Wydłużył ochronę, jego tłumaczenie jest sensowne. Jeśli paczka jest w trackingu, to wszystko wydaje się ok. Zrób cancel. W okresie ochrony powinieneś mieć zawsze możliwość założenia nowego sporu.
Jak licznik w dispute dojdzie do zera, to spór zostanie zakończony na ostatniej propozycji, czyli Twojej. Bo sprzedawca przecież go nie odrzucił tylko napisał Ci wiadomość i jednocześnie wydłużył czas ochrony.
23 lis 2014, o 20:48
witam potrzebuje pomocy zamowilam towar na aliexpress czekam juz 30 dzien koles ktory niby wyslal paczke podal mi numer nadania ale od poczatku niemam mozliwosci sprawdzenia gdzie jest paczka bo numer niby jest bledny pewnie nie wyslala :/ niemam zadnego kontaktu z nm nie odpowiada na emaile ani na zadne inne moje " zaczepki" otworzylam spor napisalam przyczyne i niema reakcji z jego strony do zakonczenia pozostalo 1 dzien co mam robic dalej niemam pojecia czy dostane swoja kase ??? pomozcie !!
23 lis 2014, o 20:51
W sporze ustaw żądanie na "full refund" i kliknij "escalate dispute". Ali zajmie się sprawą zwrotu.
Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.