Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
21 sie 2014, o 12:37
Jaki miał czas na wysłanie przesyłki...?
Minęło już 10 dni od wpisania przez niego numeru track. ...?
Naklikane z Onda v989
21 sie 2014, o 13:18
1 nr trakingowy 13.08 dostałem @ ze zostało wysłane
2 nr trakingowy korekta 18.08
W trakingu "NOT FOUND"
21 sie 2014, o 13:41
Czekasz 10 dni i dopiero masz prawo otwierać spór.
Na razie Melisa i czekasz.
Naklikane z Onda v989
21 sie 2014, o 17:16
10 dni od którego nr 1 czy 2?
21 sie 2014, o 17:45
10 dni od którego nr 1 czy 2?
21 sie 2014, o 17:48
od nr 1
22 sie 2014, o 00:27
Klikasz sobie w swoje zamówienia ("My orders") i wyświetlą Ci się wszystkie Twoje zamówienia.. Wyszukujesz to zamówienie gdzie chińczyk ściemnia i tak od lewej w zamówieniu masz: zdj przedmiotu, link do aukcji, kwotę za jaką zostało kupione, liczba sztuk zamówionej rzeczy i właśnie obok jest "open dispute" <- klikasz to no i dalej już idziesz zgodnie ze wskazówkami tak jak strona Cię prowadzi. Jak potwierdzisz otwarcie sporu to chińczyk ma ileś tam czasu (chyba 4 dni, ale pewnie zmyślam bo już nie pamiętam dokładnie) - w każdym razie będzie napisane jak długi to okres - na ustosunkowanie się do Twojego zarzutu..
22 sie 2014, o 09:17
Dzięki wszystkim za pomoc na razie poczekam bo pojawił się status przy drugim numerze który podał jako korektę
22 sie 2014, o 10:35
Otwierać spór, czy czekać? Minęło już 40 dni od zamówienia.
http://www.17track.net/en/result/post.s ... 23507515CN
22 sie 2014, o 11:21
Kupiłem od Fantacy Coolpada 7320 w promocyjnej cenie,zaznaczam że to sprawdzony sprzedawca brałem już od niego kilka telefonów i nie było problemów.
http://www.aliexpress.com/snapshot/6179211731.htmlTeraz jednak zwlekał z podaniem trackingu do końca,po 11 dniach tracking nie jest widoczny,pisałem do niego ,on odpowiada że sprawdzi na poczcie,myślę że ściemnia że wysłał pewnie boli że taka niska cena.Pytanie czy otwierać dispute?A jak paczka nagle będzie widoczna czy będę mógł ponownie otworzyć dispute w razie czego?
22 sie 2014, o 11:34
@luc4s
otwieraj nie czekaj full refund ja mialem taka sytuacje to sprzedajacy z miejsca oddal kase
22 sie 2014, o 14:30
Otrzymałem przedmiot, który posiada jedną wadę uniemożliwiającą w pełni normalne z niego korzystanie. Przypadłość jest dosyć denerwująca, ale znowu ponosić koszt odsyłki do Chin i czekać na ponowne wysłanie sprzętu nie widzi mi się. Czy jest możliwość, aby wszcząć spór i żądać jakiejś określonej kwoty lub % wartości sprzętu i go zatrzymać. Jak patrzy na to Aliexpress. Oczywiście wszystko da się udokumentować z mojej strony zdjęciami czy też filmami video. Przedmiot miał być w pełni sprawny a taki niestety nie jest.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.