Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
16 mar 2016, o 19:14
lepiej wziąć refund.
18 mar 2016, o 02:41
moze dlatego sprzedawca chce zaplacic - ze jest winny ?
nie sadze aby niewinny mial chec placic
18 mar 2016, o 10:01
Na wyprzedaży 11.11 kupiłem z ciekawości zegarek z myślą o prezencie na swieta lecz ochroną dobiegala końca to poprosiłem Chińczyka o przedłużenie gdyż wiedziałem że dużo przesyłek szło wtedy. Oczywiście przedłużył i podziękował za zrozumienie, niestety do dziś paczka nie doszła i przedłużona ochroną dobiega końca to założyłem spór że towar nie dotarł i chce pełny zwrot, na to frend już nie jest taki zadowolony i zmienił na zwrot 0 dolarów oraz napisał
"No Return Goods
Refund Requested:US $ 0.00
Request Detail:
dear , we checked it has arrived your country ,just in case it stucked ,pls go to the local post office to have a check , pls don't worry ,we are honest seller .if you don't get it we will resend a new one to you or refund u . if you just want a refund , okay.we agree,if you have paypal, we will refund you by paypal , if you don't have a paypal ,could u pls changed the reason of the dispute to " it doesn't suit me " or " i don't want it "
Przyczym nigdy mi numer śledzenia nie działał więc nie wiem jak on sprawdził że jest w Polsce YT1532090005043295
Także chyba coś kręci...
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
18 mar 2016, o 11:21
Kupiłem z zeszłotygodniowej promocji x800.
Chińczyk na drugi dzień napisał że mam anulować zamówienie bo czas wysyłki będzie za długi, jednocześnie podniósł cenę telefonu o 100$.
Anulowałem zamówienie w powodach wpisując że podniósł cenę.
Teraz mam zmienić powód wycofania.
Czy to olać i czekać jeszcze 30 dni i założyć spór?
18 mar 2016, o 11:34
Jak Ci się nie spieszy żeby dostac kasę z powrotem to możesz się z nim kopać. Tylko po co? Dla zasady? Zrób jak chce, dostaniesz szybciej zwrot.
18 mar 2016, o 11:40
Dokładnie. Chciało by się dla zasady, ale lepiej wybierz taką opcję anulacji jaką Ci napisał to szybciej dostaniesz zwrot. W innym razie tylko wszystko przeciągnie się w czasie a Ty i tak na tym nic nie zyskasz. Już to przerabiałem niestety.
18 mar 2016, o 11:45
Ja też. Właśnie dla zasady upierałem sie przy swoim, to dostałem jakiś tarcking, który jak sie okazało był do Australii czy na inny koniec świata i musiałem swoje odczekać - spór, eskalacja itd. Nie warto.
18 mar 2016, o 12:21
Eskaluj, bo nie dogadasz się z nim. Ewidentnie kręci.
18 mar 2016, o 16:39
Ale najpierw go modyfikować na full refund, bo teraz chińczyk zrobił "Refund Amount: US $ 0.00 " a później eskalować? Czy przy eskalacji beda brane moje roszczenia z otwartego dispute i nie muszę go wcześniej modyfikować?
18 mar 2016, o 16:58
Tak, zawsze przed eskalacją sporu należy zmienić tak, aby status był zgodny z Twoim żądaniem zwrotu. Po pomyślnym dokonaniu tej zmiany możesz eskalować spór.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.