Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
17 kwi 2015, o 15:39
Dzięki za info. Myślałem, że jak Aliexpress przychyla się do moich roszczeń, to już jest wszystko załatwione po mojej myśli. Zobaczymy za 3 dni.
17 kwi 2015, o 17:46
wchodząc w Distupe mam :
Muszę wysłać np skan potwierdzenia wysłania ? czas biegnie zostało 1dzień i 14h piszę do chińczyk ale on w ogóle mi nie odp.. nie chce po prostu stracić kasy
17 kwi 2015, o 18:46
Człowieku, myśl! Wiadomo, że taki pracownik Aliexpress, który ma podjąć decyzję w sporze, musi to zrobić na podstawie czegoś. Nie będzie rzucał monetą, dlatego chce mieć możliwe najwięcej danych, na których oprze swoją decyzję. Wobec tego prosi obie strony o przekazanie wszelkich możliwych informacji i dowodów (zdjęć, skanów, korespondencji pomiędzy stronami), które mu pomogą "wydać wyrok". Jeśli masz coś takiego to wyślij, jeśli już wszystko napisałeś i wysłałeś to po prostu czekaj.
Ze sprzedawcą już nie pisz, w końcu po to eskalowałeś spór (czyli wystąpiłeś o pośrednictwo) żebyś nie musiał tego robić.
Prościej Ci już tego nie potrafię wytłumaczyć.
18 kwi 2015, o 18:35
czy ja muszę jakoś odpowiadać do ali spór zmienił status ale ja żadnego emaila nie dostałem
18 kwi 2015, o 21:08
to nie ja eskalowałem spór tylko chińczyk, i OK poczekam do końca, przecież odsyłając paczkę do chińczyka podałem nr przesyłki
20 kwi 2015, o 08:42
Mieliście doświadczenia z podrobionymi telefonami xiaomi ? Jak ali zapatruje się na takie spory ?
23 kwi 2015, o 19:42
Czy jeżeli sprzedawca podał mi fake nr trackingowy to mogę otworzyć dispute i liczyć na zwrot pieniędzy? I jeszcze jeśli bym miał już dostać zwrot to zostanie on zwrócony na kartę czy jak?
23 kwi 2015, o 19:46
Tak, możesz otworzyć spór.
Poczytaj FAQ.
23 kwi 2015, o 19:52
Jeśli zamówiłeś coś taniego z darmową przesyłką to często nie ma śledzenia. Sprzedawca podaje jakiś lipny tracking (bo coś musi podać).
Wszystko zależy jak długo czekasz.
A zwroty wracają na tą kartę z której płaciłeś.
24 kwi 2015, o 21:38
Mam problem po zakupie.
Założyłem spór i mam status :
Status:
Dispute Escalated – Investigation Pending
Reminder:
Our Case Management Team will conduct the final arbitration and make their judgment based on the evidence submitted. (Details)
Details
Status of case: Complaint Pending—Further Supporting Evidence Required
What the buyer/seller needs to do now:
Buyer: provide additional valid evidence or negotiate a solution with the seller.
Seller: make a valid counter-claim or negotiate a solution with the buyer.
Może ktoś mi to wyjaśnić o co tu chodzi ?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.