Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
15 kwi 2015, o 18:15
napisz że chcezz odzyskać np 70% wartości towaru lub eskaluj
Wysłane z mojego MX4
15 kwi 2015, o 19:11
Chce cały zwrot. Dzięki za pomoc, wole dobrze dopytać niż później zakładać tematy typu "KLIKNĄŁEM I NIE MAM ANI KASY ANI TOWARU CO ROBIĆ CO TERAZ"
15 kwi 2015, o 19:15
Jeśli chcesz cały zwrot a sprzedawca nie chce się zgodzić, to musisz eskalować. Boję się tylko, że zarząd ali również każe zwrócić szkło, u mnie w przypadku folii tak było, że ali chciało zwrotu, a sprzedawca wystraszył się eskalacji i oddał całą kwotę bez zwracania
15 kwi 2015, o 19:25
U mnie ali kazało zwrócić towar lub miałem otrzymać 60% wartości towaru. Wybrałem drugie
Wysłane z mojego MX4
16 kwi 2015, o 16:50
ktoś podpowie ? Chińczyk dalej myśli a czas do zakończenia sporu biegnie... czas minie i co ? Ali odda kase ? a jak chińczyk nie odbierze paczki wróci do mnie i będe miał i kase i telefon ?
OK już wiem że jeśli czas minie (został 3 dni to Ali zwróci mi kaskę ) a co z towarem który wysłałem ale Chińczyk go nie odebrał ? Wróci do mnie ? po jakim czasie ?
OK już wiem wszystko ale teraz:
Wchodząc w Distupe ukazała się taka informacja:
Dispute Escalated - Waiting for both parties to respond
Mam teraz czekać te daw dni aż Ali zakończy spór i zwróci kasę ? bo zaczyna mnie to
[.....] (sorrki za wyrazy)
Dostałem jeszcze takiego e-maila
Mam czekać ? wyżej wskazane 2 dni ? Sprzedawca dał "Escalate Dispute" przecież wysłałem mu paczkę czeka na debila na poczcie ;/ ktoś pomoże ?
16 kwi 2015, o 16:59
Tak, masz czekać aż Aliexpress rozstrzygnie spór.
A za wyrazy dostaniesz następnym razem ostrzeżenie
17 kwi 2015, o 13:17
Aliexpress rozstrzygnęło spór ma moja korzyść (pełen zwrot, bez odsyłania towaru). Chińczyk zaproponował 6$ (z 29 $). Ja się oczywiście z tym nie zgadzam, bo to ewidentna wina sprzedającego.
Leci czas. Czy coś mam z tym robić? Ja nie mam już nic do dodania w tym sporze. Czy po upływie tego czasu będzie tak jak zadecydowało Aliexpress?
17 kwi 2015, o 13:39
Nie rozumiem co Ty piszesz. Skoro Ali rozstrzygnęło spór na Twoją korzyść (czyli de facto zakończyło spór) to jak sprzedawca może Ci proponować coś innego? Jak zakończony spór może dalej biec?
17 kwi 2015, o 14:34
Nie wiem, może czegoś nie rozumiem. Nie mogę dodać fotki, bo serwis nie przyjmuje.
Tu są linki do zdjęć.
http://www.mediafire.com/view/t743dbd5b ... ispute.jpghttp://www.mediafire.com/view/0xt7rux4g ... li_dsp.jpg1 foto:
"Order NO:
66335144228120 (Dispute Case NO:4007582970)
Status:
Dispute Escalated - Waiting for both parties to respond
Reminder:
To move forward with this case, both the buyer and seller need to provide enough evidence (such as clear pictures or any other relevant information) to support their case within 2 calendar days 19 hour 41 minute 53 second Forged or modified evidence will not be accepted. "
Pod spodem 3 opcje: Respond, Cancel arbitration, View Seller Solution
2 foto:
"Thank you for contacting AliExpress.
Regarding your order<66335144228120>, I am sorry that you didn't get an adequate solution from the seller. We checked the information and supportive evidence you provided for this dispute, your claim about wrong size is accepted.
For this dispute, Aliexpress can provide you the following solution:
Full refund, without returning goods.
If you have already settled the dispute with seller, please inform us so that we can follow this dispute based on the settlement; If the seller provides valid counter evidence as response, we might update options you could choose."
17 kwi 2015, o 15:31
Spór nie jest jeszcze zakończony. Aliexpres przychyla się do twoich roszczeń ale czeka jeszcze na ewentualne wyjaśnienia/dowody ze strony sprzedawcy mogące mieć wpływ na decyzje.
Musisz czekać do końca podanego terminu.