Aliexpress , co warto kupić w Chinach, co się opłaca, co ma dobrą jakość i niską cenę? Najlepsze znaleziska, kupony, cebule, promocje. Recenzje zakupów z aliexpress, unboxingi paczek z Chin.
Wszystkie chińskie sklepy.
29 lip 2017, o 09:07
niemozliwe :) tyle razy pisalem zeby kupowac na baggood albo gearbest ewentualnie . tutaj na forum goldway placi za reklame - robi ludzi w balona na okraglo z gwarancja , a stado owiec dalej kupuje :):)
29 lip 2017, o 09:12
Niemożliwe :) Pisałeś jako chinczykk czy WIETNAMCZYK ?
29 lip 2017, o 09:17
W dniu gdy złożyłeś zamówienie nie mieliśmy na stanie wersji szarej więc zaproponowaliśmy Ci wersję złotą.
Twoja miejscowość znajduje się na liście "Remote Areas". DHL pobiera specjalną opłatę za dostawę do miejscowości znajdujących się na tej liście. Dlatego też poprosiłem Cię o zmianę adresu do wysyłki, tak abyś uniknął dodatkowej opłaty. Wyszło to wszystko dosyć niezgrabnie, za opóźnienie w wysyłce przepraszam w imieniu zespołu. W ramach rekompensaty mogę zaproponować 5$ kupon na kolejne zakupy w naszym sklepie.
Co do blokady w konwersacji na Aliexpress - to niemożliwe, nie robimy tego, nawet nie wiem czy się da. Wyślij mi proszę zrzut ekranu gdzie widać, że zostałeś zablokowany, wyjaśnię to z osobą, która to zrobiła jeśli tak rzeczywiście się stało. tak nie mieliście na stanie modelu szarego i napisaliście że takiego modelu nie będziecie a w dniu wysyłki jednak znalazł się dziwnym trafem ponownie w waszej ofercie to w takim razie moje pytanie dlaczego jednak nie wysłaliście mi szarego ??? gdzie wam wcześniej napisałem że zależy mi na tym kolorze bo złoty mi nie pasuje i jest tańszy.
Co do wysyłki się zgodzę ok zmieniłem adres ale też dostałem info że przesyłka została wysłana co było nieprawdą
Co do wiadomości dziwnym trafem mogłem wysłać do wszystkich tylko nie do was.
tak się nie traktuje klientów i szczerze powiedziawszy to jednak będzie mój ostatni zakup u was i dziękuje za wasz kupon bo cała ta transakcja to wielka porażka dostaje inny kolor chociaż w dniu wysyłki macie kolor który kupiłem i wysyłka która będzie trwała jak zwykła chociaż zapłaciłem za DHL
29 lip 2017, o 10:12
Opisz proszę jak najszybciej problem poprzez wiadomość do zamówienia, nasz serwis techniczny skontaktuje się z Tobą i napisze co robić dalej.
Napisałem już wczoraj przy tym zamówieniu na aliexpress i czekam na informacje co dalej - na razie bez odzewu. Jeszcze dopisałem więcej szczegółów dzisiaj.
29 lip 2017, o 15:01
Skoro będzie gwarancja z Aliexpress,Goldway nie będzie musiał dawac swojej co obniży mu koszty.Najlepiej podwyższyć cenę i przerzucić koszty na klienta samemu na tym dodatkowo zarabiając.
29 lip 2017, o 17:07
Dziwne ludzie tu macie podejście. U Goldwaya dawno nie jest najtaniej, masz gdzieś taniej to kup i tyle
29 lip 2017, o 18:05
Nie mniej zawsze znajdzie się osioł który postanowi na złość wszystkim a głównie sobie skorzystać z gwarancji Goldway'a aby móc potruć tutaj dupsko. Ot tak aby nie zamknać tematu:)
29 lip 2017, o 18:10
Ceny wzrosły automatycznie, my ich nie podnosiliśmy aby zarabiać na gwarancji.
30 lip 2017, o 10:51
Ceny wzrosły automatycznie, my ich nie podnosiliśmy aby zarabiać na gwarancji.
Well, nie moja brochure, ale moglibyście je manualnie obniżyć, skoro zmniejszają się wam koszta... konkurencja zaczyna wam deptak po piętach
30 lip 2017, o 23:30
Ceny wzrosły automatycznie, my ich nie podnosiliśmy aby zarabiać na gwarancji.
Znaczy że Wasz wpływ ze sprzedaży jest taki sam jak wcześniej? I tylko odpowiednio wyższy procent mojej wpłaty -prowizja wędruje do Ali?
Jeśli ta gwarancja będzie OK to fajnie ale jak się okażę sciemą to lipa.