Aliexpress , co warto kupić w Chinach, co się opłaca, co ma dobrą jakość i niską cenę? Najlepsze znaleziska, kupony, cebule, promocje. Recenzje zakupów z aliexpress, unboxingi paczek z Chin.
Wszystkie chińskie sklepy.
5 wrz 2016, o 21:32
Ubezpieczenie 5% to juz nieaktualne na stałe?
5 wrz 2016, o 22:50
Tylko do odwołania
5 wrz 2016, o 23:06
Czy jest jeszcze ta opcja ? Chcę zamówić telefon i nigdzie nie mogę znaleść...
ps. znalazłem ale nie ma telefonu mi5 128gb....
6 wrz 2016, o 03:59
Aktualnie mamy promocję na RN3 Pro Prime. Obserwuj nasz sklep, promocje na Xiaomi mamy co chwilę ;)
Dziękujemy za recenzję zakupu, życzymy przyjemności w użytkowaniu smartfona:)
Nie dostałem PW od Ciebiem naprawiane telefony oznaczone są napisem REFUBRISHED, musisz sprawdzić czy kupiłeś z takiej aukcji lub podać mi na priv numer zamówienia to sprawdzę osobiście.
Jest dostępna wersja chińska z wgranym GLOBAL ROM. Na wersję "international" będziesz musiał poczekać, w chwili obecnej nie jesteśmy w stanie powiedzieć jak długo.
Czy jest jeszcze ta opcja ? Chcę zamówić telefon i nigdzie nie mogę znaleść...
ps. znalazłem ale nie ma telefonu mi5 128gb....
http://www.aliexpress.com/store/product/Original-Xiaomi-Mi5-M5-Mobile-Phone-Snapdragon-820-5-15-1920x1080-16MP-4-Axis-OIS-Camera/311331_32613859201.htmlMożemy wysłać przez Eu, zgłoś się proszę przez PW jeśli jesteś zainteresowany.
Nie oferujemy już tej usługi.
6 wrz 2016, o 11:07
Witam,
Dziś doszło do mnie zamówienie nr 77734578262408, zamiast tego:
http://www.aliexpress.com/snapshot/8018661641.html?orderId=77734578262408dostałem

Co mam zrobić? Czy od razu wystąpić o zwrot pieniędzy? Czy Przyślecie mi jednak zamówiony telefon?
6 wrz 2016, o 17:27
jaki jest zwyczajowy czas zwrotu pieniędzy za odwołaną transakcję? (nie pytam o podane w wiadomości widełki tylko realny czas
kiedy bedzie wiecej wiadomo o tel w seller's shiping method, w sensie kiedy prawie wszystkie beda objete tym sposobem?
6 wrz 2016, o 18:58
Zgłosiłem sprawę do naszego serwisu, odpiszą dzisiaj.
Więc odpisali:
Grzebając po internecie znalazłem też inną odpowiedz innemu kupującemu z troszkę innym uszkodzeniem:
Więc mamy powyżej różnicę pomiędzy uszkodzeniem kwalifikującym się na naprawę gwarancyjną - > mój przypadek
a przypadek kogoś innego z miuipolska-> nie kwalifikującego się na wymianę gwarancyjną.
Konkluzja zrób sobie sam wyjdzie Ci taniej i nawet nie zaproponowano mi zwrotu kosztu chociażby tych 22 $ gdybym się na to zgodził/
Czyli sposób rozwiązania problemu taki sam w przypadku naprawy gwarancyjnej i nie gwarancyjnej. To pytam po co tego samego dnia wystawiałem komentarz aby przedłużyć sobie gwarancję. Jak z gwarancją jestem tak samo traktowany jak klient bez gwarancji.
Jak widzę sposób rozwiązania problemu?
- W Polsce mamy coś takiego jak odstąpienie od umowy czyli w skrócie ja zwracam telefon sprzedawca oddaje kasę (i tak tracę kasę na wysyłkę) -ale wiem zakup w chinach więc takie prawo nie obowiązuje.
Ale uważam że dobrym gestem z waszej strony było by podobne rozwiązanie tzn:
Proponuję że odeśle wam telefon (152.99$ tyle zapłaciłem) - zrobicie go sobie i sprzedacie jako refuba albo co zechcecie (obudowa w bardzo dobrym stanie). Dopłacę wam brakujące ok 180$ do czarnej Mi 5 3/64 z tej oferty
http://www.aliexpress.com/store/product ... 85137.htmlWtedy uznam że faktycznie ta gwarancja coś jest warta...
Po prostu przez tą wadę zraziłem się do tego modelu i go zwyczajnie nie chcę. Nie będziecie mieć pleców z mojego powodu bo nadal będę waszym klientem i daję państwu drugą szansę biorąc kolejny model (3 od Goldway)
Proszę o informację czy taka forma rozwiązania mojego problemu jest dla państwa do przyjęcia? Jeżeli nie to proszę dokonać korekty ile ewentualnie musiał bym dopłacić do wyżej wymienionego telefonu aby ta propozycja była by dla państwa do przyjęcia.
Proponuję rozsądny kompromis i coś co by dawało poczucie że jakaś gwarancja zakupu u państwa istnieje.
6 wrz 2016, o 19:21
te widełki to jest realny czas.
chyba już jest dostępny ten eu express dla wiekszości, tylko napisz mu tu pw bo w aukcjach tego nie ma
6 wrz 2016, o 20:08
Przesyłka
994379315037
Wynajduje mi ją tylko alipaczka (od soboty Francja) inne serwisy milczo w temacie.
Wysłane we wtorek 30 sierpnia eu express jaka jest szansa że dojdzie do piątku?
6 wrz 2016, o 21:51
@klepac89
Nie do końca tak jak napisałeś. Tamten nawet jak by im wysłał (na swój koszt) to wymieniliby mu
odpłatnie ten ekran.
Tobie wymienią za darmo (z tego co napisałeś) a poniesiesz jedynie koszty wysyłki. Jednak informują, że taniej wyniesie ciebie kupić sobie samemu ekran i go wymienić niż odesłać im by zrobili to za ciebie (i pewnie samemu będzie szybciej). Nie musisz się przecież godzić na wymianę samemu.
6 wrz 2016, o 22:16
Nie do końca tak jak napisałeś. Tamten nawet jak by im wysłał (na swój koszt) to wymieniliby mu
odpłatnie ten ekran.
Tobie wymienią za darmo (z tego co napisałeś) a poniesiesz jedynie koszty wysyłki. Jednak informują, że taniej wyniesie ciebie kupić sobie samemu ekran i go wymienić niż odesłać im by zrobili to za ciebie (i pewnie samemu będzie szybciej). Nie musisz się przecież godzić na wymianę samemu.
Jednak dziwnie to policzone jak dla mnie PP ekonomiczna paczka za kilkanaście zł plus powrót za 12$ to mimo wszystko dużo mniej niż 22$. I jeśli faktycznie zrobią to w serwisie xiaomi to wolalbym to niż chinski ekran z nie wiadomo z jakiego źródła...
Wysłane z mojego XT1021 przy użyciu Tapatalka