Switch to full style
LeTV LeEco X500, X600, X800, Le2, Le1, LeMax Le Max 2
ROMy, aktualizacje, pomoc, opinie,
Odpowiedz

Re: Cool1 od LeEco oraz Coolpad

7 wrz 2018, o 13:07

Ktoś może polecić gdzie kupić wyświetlacz?

Re: Cool1 od LeEco oraz Coolpad

7 wrz 2018, o 14:39

Wiem, że są na allegro. Ja kupiłem ostatnio na Ali, ale jeszcze nie doszedł. Jest spokojny okres, więc powinien być szybko.
Wybrałem sprzedawcę, który miał sporo ocen, a najmniej tych niskich - chyba tylko dwóch mi podpasowało.
Jest jeszcze jedna rzecz - część sprzedawców oferuje ekrany lepsze (chwalą się, że oryginały) z 10-cio punktowym dotykiem i trochę gorsze, z 5-cio punktowym. Tylko nieliczni mają to dokładnie opisane, dlatego trzeba czytać dokładnie komentarze.
Ja świadomie wziąłem gorszy, bo ma czarny przód.

Re: Cool1 od LeEco oraz Coolpad

7 wrz 2018, o 15:25

Nikt nie ma pojęcia co zrobić?

Re: Cool1 od LeEco oraz Coolpad

7 wrz 2018, o 15:51

Nie mam pojęcia co to może być. Miałbyś większe szanse na ruskim 4PDA.

Re: Cool1 od LeEco oraz Coolpad

7 wrz 2018, o 16:24

Tylko weź tam załóż konto.
Bangood chce żebym odesłał na swój koszt, naprawia i odesla. Minie pół roku jak będę miał telefon i kasa zamrożona. Rozumiem, że by się popsuł i na gwarancję a to przyszedł od razu zepsuty.
Założylem wniosek na PayPal, jest szansa że oddadzą mi kasę? Lub kasę na wysyłkę?

Re: Cool1 od LeEco oraz Coolpad

7 wrz 2018, o 16:42

Kasę za wysyłkę - raczej tak, ale jeśli Banggood zaproponował naprawę, to pewnie PP się jakoś do tego odniesie. Możesz próbować argumentować w PP, że to zajmie bardzo dużo czasu i implikuje ponowną zapłatę VAT, bo będzie prawie pewna.

Re: Cool1 od LeEco oraz Coolpad

7 wrz 2018, o 20:19

Flyagaric napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Te wyświetlacze z 10 punktowym dotykiem są tylko 10 zł droższe. Raczej na taki się zdecyduję. Dzięki za pomoc

Re: Cool1 od LeEco oraz Coolpad

7 wrz 2018, o 22:22

Bierz ten lepszy - ja wziąłem gorszy tylko dlatego, że czarny przód, a Cool tego nigdy nie oferował.

Re: Cool1 od LeEco oraz Coolpad

8 wrz 2018, o 07:51

Flyagaric napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
Napisałem na 4pda, z tego co zrozumiałem nie naprawie tego sam i wybrałem jeden z najgorszych sklepów, BG. Zaproponowali żeby zniósł go do naprawy to zwrócą Maks 36$, chyba sobie żartuję.

1. Czy jest szansa otwierając spór na PayPal aby odzyskać pieniądze bez odsylania telefonu? Jeżeli nie całość to powiedzmy z 110$ chociaż 75$ to może na części ktoś by kupił.
2. Jeżeli nie to czy oddadzą mi koszt odesłania telefonu plus za telefon? Nie chce go odsyłać do Chin i czekać na naprawę i VAT.

Wogole cyrki, wysyłają śmieć nie działający i jeszcze mam ponosić koszty.

Jak wybrnąć z tego? Zmienić na PayPal spór który wybrał na roszczenie? Spór wybrał zwrot całości kasy.

Re: Cool1 od LeEco oraz Coolpad

8 wrz 2018, o 10:44

Przecież sam PayPal oferuje zwrot kosztów odesłania towaru. Działa bez zarzutu. Sam korzystałem 2 albo 3 razy.

Re: Cool1 od LeEco oraz Coolpad

8 wrz 2018, o 22:58

Banggood jest jednym z lepszych, jeśli nie najlepszym sklepem. Sporo, niestety, zależy od tego na jakiego pracownika trafisz. Jeśli faktycznie sądzisz, że BG, to najgorszy sklep, to czeka cię szok, jak zobaczysz co potrafią robić inni... BG z tobą rozmawia i wygląda, że możesz negocjować, co już jest dość niecodzienne w chińskich realiach.
PP oferuje znakomite wsparcie. Udokumentuj ładnie i bez emocji swoje zgłoszenie i po prostu, otwórz je wreszcie. Jeśli uważasz, że czekają cię wysokie koszty - a pewnie czekają, bo to prawie 100% VAT przy powrocie telefonu, to opisz to w zgłoszeniu. PP też musi to brać pod uwagę. Przygotuj też jakiś film i wstaw na YT, żeby móc zaprezentować w sporze.
Nie oczekuj, że ktoś tu ci napisze, że spoko i wszystko ci zwrócą, bo to przecież bzdura! Nie dowiesz się dopóki nie spróbujesz - nikt spoza PP nie przewidzi jak się to skończy. PayPal sprzyja tym, którzy potrafią dobrze udokumentować swe racje.

Re: Cool1 od LeEco oraz Coolpad

8 wrz 2018, o 23:16

Tak samo uważam. BG i GB to dwa najlepsze sklepy od małych, żółtych, skośnookich braciszków.
I podobnie jak Kolega nade mną chciałem napisać.
Dopiero co załatwiałem reklamację smartwatcha co to kupiłem dla Córki. "prosimy przesyłać film i foty" - takie info dostałem po zgłoszeniu. Zrobiłem im filmik, wysłałem foty z wieczora, w następny dzionek, tak kole południa - "stwierdzamy wadę fabryczną, nie naprawimy, proponujemy zwrot - i tu chyba ze 3formy zwrotu - daj znać co wybierasz". Wybrałem zwrot na PP w następny dzień z rana mejl z PP i kasiora na koncie...

A że tak głupio z ciekawości zapytam - ubezpieczenie w transporcie opłacałeś? Bo jeżeli tak, to mogłeś ściemnić, że pudełko "nadepnięte" i już byś miał nowego...
Odpowiedz