Cool1 od LeEco oraz Coolpad

LeTV LeEco X500, X600, X800, Le2, Le1, LeMax Le Max 2
ROMy, aktualizacje, pomoc, opinie,

Re: Cool1 od LeEco oraz Coolpad

Postprzez ghosti » 13 paź 2017, o 17:43

Wygląda to na jakiś błąd w telefonie.

Próbowałem na innym komputerze i jest dokładnie ta sama sytuacja. Podobnie prze QFIL.

Sterownik jest, ale zauważyłem, że telefon tylko jeden raz mruga pomarańczową diodą i dalej nic się nie świeci (w menadżerze urządzeń widać sterownik Qualcomm). Wydaje mi się, że wcześnie telefon pulsował pomarańczową diodą. Wiecie co mogło się zepsuć przy wgrywaniu najpierw leere, a potem tego twrp od grosso?
Masz aplikację i potrzebujesz pomocy przy konfiguracji analityki? Pracuję jako analityk aplikacji, stron oraz specjalista SEO.
ghosti

Telefon:: LG G7

Postprzez eSbe » 13 paź 2017, o 18:24

ghosti napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

sprobuj przez qfil. U mnie przez miflasha tez nie szlo
eSbe
AKTYWNY

Pochwały: 8
Telefon:: czajna

Postprzez jurekg » 13 paź 2017, o 18:29

Ja miałem taką kolejność:
Po rozpakowaniu telefonu była tam stara wersja stockowego romu ( nie pamiętam nr kompilacji).
1. Wgrałem room Leere poprzez aplikację systemu( niebieska ikonka ze strzałką) - ręcznie wskazałem plik "update zip"
2. Uaktualniłem automatycznie room poprzez aktualizację systemu ( ale wtedy zauważyłem, że spolszczenie się znacznie pogorszyło), więc postanowiłem wgrać room Leere jeszcze raz, przy użyciu TWRP
3. Wgrałem TWRP (linkowane we włoskiej instrukcji) za pomocą programu QFIL (na windowsie 7pro 64 bit), za pomocą Mi Flash się nie udało.
Po wgraniu TWRP 3.0.2.0 by BB72 (to od włocha) - telefon zawiesił się na bootanimacji i nie chciał wstać, więc
4.dograłem room od włocha wg jego instrukcji i wszystko było ok - było TWRP i room Grossoshop, ale room nie przypadł mi do gustu (słabe spolszczenie), więc