Banggood.com Oferta sklepu, promocje, kupony, opinie, pomoc
26 sie 2019, o 15:41
Mi od dwóch dni odpisuje banggood że trzeba czekać 60 dni. To po co dawali informacje że jak nie dojdzie w ciągu 40 dni lub po 25.08 to zwrócą pieniądze. Ten sklep to kpina ostatnio
26 sie 2019, o 22:37
U mnie widać jakiś ruch, ciekaw jestem czy otrzymam przesyłke w tym tygodniu.
- Załączniki
-
- Screenshot_20190826-223453.png (227.1 KiB) Przeglądane 1190 razy
27 sie 2019, o 11:05
U mnie po miesiącu postoju w Longdon paczka juz w Kielcach
Wysłane z mojego Mi Note 3 przy użyciu Tapatalka
28 sie 2019, o 14:49
zamówiony telefon poprzez Priority Aiir Mail . Belgia Puur kurier GLS
aamówienie 16.08ma być dostarczony 29.08
28 sie 2019, o 16:28
Moja przesyłka dotarła :))
Podsumowuje dla tych którzy jeszcze czekają, zamówiona w presailu dnia 8.07,
wysłana wg. BG 26.07, wg trackingu 21.07,
Od. 29.07 do 26.08 leżała w sortowni celnej w Londynie, odebrana wczoraj. Po drodze miałem jeszcze jakieś informacje o SMS z Warszawy, samych smsów nie było,w zasadzie miałem jakieś informacje o SMS w telefonie ale po kliknięciu ikonki aplikacji wiadomości niczego nie widziałem.
28 sie 2019, o 18:51
Banggood nie dość że dno z obsługą, wysylkami to jeszcze brak całkowicie gwarancji.
Thank you for your email and order
We are terribly sorry to hear that your does not work anymore, and we totally understand your anxiety.
After checking, we find that the order was delivered on 2019-07-25. As we know, each product has its own life span. After months of using, the product has greater possibility to get damaged. For this product, because the time is over 1 month, it is no longer under warranty. We are sorry for this situation.
According to Banggood warranty policy, we are sorry to tell you that we are not able to provide any resend, refund or repair service.
But our aspiration is to keep you as one of our most valued customers. We would like to send you 500 BG points (100 points=1 USD) as goodwill. you may use the points for next purchasing.
Please also kindly note that the points can be exchanged to give up to 15%-20% off your order and can not be applied to the following circumstances which are already in discount: promotional products, snap-up products.
For the defective product, we suggest you to repair the product or buy a replacement in local store. Simultaneously, we will send your feedback to our supplier.
Sorry for the inconvenience caused and looking forward to your reply.
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
28 sie 2019, o 20:37
A można wiedzieć co ma tak długą prawie miesięczną gwarancję? Aż ciarki przechodzą jak się to czyta. Chociaż ja w te chińskie gwarancje nigdy nie wierzyłem. Raz tylko goldway wymienił mi telefon bez żadnego problemu.
28 sie 2019, o 21:49
Dron nigdy nie użyty jeszcze, dałem im filmik z logów że nie używany maja to w d.
Gdzie producent daje 12m gwarancji bez łaski, lecz mnie nie interesuje odzyskanie i naprawa... Dostaną drona przez PayPal bez baterii i jeszcze na tym wyjdę na plus. Ja z nimi skończyłem współpracę.
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
28 sie 2019, o 22:16
No nie wiem.Ja kupiłem smart watch , po miesiącu doszedł . Działał bez zarzutu więc kliknąłem otrzymany . Po upływie 14 dni bateria coraz gorzej trzymała , więc zgłosiłem i odesłałem zegarek do sklepu w Chinach - teraz jestem na etapie zwrotu na konto. Wydaje mi się że nie jest tak żle
28 sie 2019, o 22:22
Ty piszesz o badziewiu za 30$? Ja o 1200$
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
29 sie 2019, o 08:55
jeszcze sie mozesz zdziwic... w chinach statusy sa bardzo slabo odswiazane , paczka juz moze byc dawno u chinczyka a status wskoczy po 2 miesiacach ... a paypal do tego czasu zamknie sprawe :)
29 sie 2019, o 10:20
Mi zwracali jak tylko nadałem paczkę i status paczka opuściła kraj.
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.